Gå til innhold

Er dette veldig lite mat eller "helt ok-lite"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

To rugsprø med kyllingpostei og agurk til frokost

En pære og en banan til lunch

Pluss tre kopper kaffe og litt vann. Føler meg virkelig ikke sulten. Men dette er alt jeg har spist i dag. Er det ok inntak?

Anonymous poster hash: 73e63...c68

Videoannonse
Annonse
Skrevet

To rugsprø med kyllingpostei og agurk til frokost

En pære og en banan til lunch

Pluss tre kopper kaffe og litt vann. Føler meg virkelig ikke sulten. Men dette er alt jeg har spist i dag. Er det ok inntak?

Anonymous poster hash: 73e63...c68

Hvis du går for anorexi så!

Anonymous poster hash: 67d78...261

Skrevet

Jeg har spist en banan, skål havregryn med litt honning og en skje vegansk proteinpulver og to Eat Natural bars, men det er lite. Og ikke med vilje. 

Syns det du har spist er enda mindre.

Vi får lage oss en stor middag!

Anonymous poster hash: a720f...a03
Skrevet

Til frokost spiste jeg 1 knekkebrød med kalkunpålegg, ost, salat, litt waldorfsalat og paprika. 1 kopp tee.

Til lunsj 1 kokt egg, eple og appelsin.

Så blir det laks, grønnsaker, bakt potet og creme freshe til middag i kveld.

For meg er dette nok mat igjennom en dag, spiser jeg mere blir jeg kvalm og så mett at noen ganger kommer det opp. Magen klarer ikke mer mat.

Sånn er jeg å jeg har ikke spiseforstyrrelser eller er undervektig.

Anonymous poster hash: 75d1b...475

Skrevet

EN dag, helt ok. ALLE dager, ganske lite. Men det kommer an på hva du spiser resten av dagen også :-)

Skrevet

Det kommer vel an på hva du spiser resten av dagen og om du spiser sånn hver dag. Jeg spiser aldri frokost, og spiser en brødskive eller to knekkebrød med pålegg til lunsj + litt frugt/grønt. Tilgjengel er jeg veldig glad i varm middag :) Jeg spiser også ofte et eller annet (frugt, brød..) på ettermiddagen om middagen er sein. Jeg har aldri slanket meg eller talt kalorier, men har alltid veid omtrent det samme.

Anonymous poster hash: cdba0...e2e

Skrevet

Frokost; Et egg

Lunsj; Et eple.

Middag/kveldsmat. En kotelett med salat. 

Jeg er utrolig småspist i perioder. Akkurat som om at kroppen trenger å faste litt iblant :) Ingen anorexia her i gården.

Anonymous poster hash: e8b5e...ed1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...