Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #1 Skrevet 22. september 2015 Er det noen som har erfaring med å ta kontakt med elskerinna til mannen? For å få hennes historie, sjekke om de stemmer overens? Jeg kjenner stadig at jeg kunne ønske jeg vet noe om hva hun tenker. Jeg forsøkte en gang jeg møtte henne tilfeldig, rett etter at jeg fant det ut. Da nektet hun på alt, enda mannen min hadde innrømt at de har hatt sex. Anonymous poster hash: 16766...7b4
Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #2 Skrevet 22. september 2015 Tror du at du får det noe bedre av å høre hennes versjon? Hvis hun ikke ville innrømme det første gangen, hva vil være annerledes nå? Anonymous poster hash: ab8a5...8bd
Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #3 Skrevet 22. september 2015 Jeg aner egentlig ikke. Jeg tror det bare er en trang til å høre enda flere jævlige detaljer. Anonymous poster hash: 16766...7b4
Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #4 Skrevet 22. september 2015 Jeg vil tro du bare vil pine deg selv unødig, og jeg tviler på at du vil bli noe klokere.. Nå snakker jeg bare utifra meg selv, så mulig andre oppfatter det annerledes. Men en avslørt mann som egentlig ikke ønsket å avslutte forholdet med partneren vil nekte og lyve om "alt", rett og slett fordi han vet at sannheten kan forårsake et brudd med partneren. Elskerinna, derimot, hun har som regel ikke noe å tape på å være ærlig uansett. For om han valgte å bli i forholdet og heller kjøre dobbelt så er det liten sannsynlighet for at hans følelser for henne er sterke nok til at han kommer med flyttelasset til henne om partneren hiver ham ut.. Hun har nok mistet ham uansett hva hun sier, veldig få fortsetter med elskerinna etter de har blitt avslørt/kastet ut. Er nok større sjanse for at han vil benekte alt hun sier, påstå at hun lyver etc, så sånn sett vil jeg tro du aldri vil få vite "sannheten". Det vil bli ord mot ord, og du må velge hvem du ønsker å tro.. Lykke til, hi, leit at du måtte oppleve dette Anonymous poster hash: e5d1d...647
Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #5 Skrevet 22. september 2015 Jeg vil tro du bare vil pine deg selv unødig, og jeg tviler på at du vil bli noe klokere.. Nå snakker jeg bare utifra meg selv, så mulig andre oppfatter det annerledes. Men en avslørt mann som egentlig ikke ønsket å avslutte forholdet med partneren vil nekte og lyve om "alt", rett og slett fordi han vet at sannheten kan forårsake et brudd med partneren. Elskerinna, derimot, hun har som regel ikke noe å tape på å være ærlig uansett. For om han valgte å bli i forholdet og heller kjøre dobbelt så er det liten sannsynlighet for at hans følelser for henne er sterke nok til at han kommer med flyttelasset til henne om partneren hiver ham ut.. Hun har nok mistet ham uansett hva hun sier, veldig få fortsetter med elskerinna etter de har blitt avslørt/kastet ut. Er nok større sjanse for at han vil benekte alt hun sier, påstå at hun lyver etc, så sånn sett vil jeg tro du aldri vil få vite "sannheten". Det vil bli ord mot ord, og du må velge hvem du ønsker å tro.. Lykke til, hi, leit at du måtte oppleve dette Anonymous poster hash: e5d1d...647 Takk Anonymous poster hash: 16766...7b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå