Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #1 Skrevet 22. september 2015 Bruker man alltid tisselaken under det vanlige lakenet til babyer? Ser for meg at det blir veldig tett og klamt da, men vil jo beskytte selve madrassen også... Anonymous poster hash: 350ed...ca1
Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #2 Skrevet 22. september 2015 Har tisselaken men sånn litt tykk madrassbeskytter oppå der igjen så barnet ikke ligger rett på tisselakenet. Anonymous poster hash: 2e155...b46
BøllefrøOgBolla Skrevet 22. september 2015 #3 Skrevet 22. september 2015 Kjøp heller en god madrasBeskytter som puster. Kan brukes også når de blir større hvis du kjøper en litt større størrelse og bretter under 😃 sparer deg mye vask når de slutter med bleie og får omgangssyka også 👌🏻 koster mer, men er mye bedre for barnet å sove på ❤️
Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #4 Skrevet 22. september 2015 Kjøp heller en god madrasBeskytter som puster. Kan brukes også når de blir større hvis du kjøper en litt større størrelse og bretter under sparer deg mye vask når de slutter med bleie og får omgangssyka også koster mer, men er mye bedre for barnet å sove på ❤ Takk for godt forlag! Har du noen tips til hvilket merke/type man bør velge? Vi har kjøpt Stokke Sleepi Mini til den lille, og der er jo madrassen oval. Litt usikker på om man kan bruke "vanlig" madrassbeskytter da? Stokke har et tisselaken som er laget for denne madrassen, så var den jeg lurte på om jeg skulle kjøpe... Anonymous poster hash: 350ed...ca1
Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #5 Skrevet 22. september 2015 Det blir ikke klamt prøv først, og klag etterpå Anonymous poster hash: f5aa0...485
Stella Maris Skrevet 22. september 2015 #6 Skrevet 22. september 2015 Vi har vært veldig glad for tisselakenet vi har hatt, har spart lakenet for diverse kroppsvæsker. Vi har kjøpt stokke sin seng brukt og uten madrass. Har bare kjøpt vanlig firkantet madrass og tisselaken, og skjært/sydd til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå