Gå til innhold

Min mann er ikke ferdig med barn, men det er jeg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann har hatt lyst på flere barn i over 6-7 år. Nå i det siste har han ikke nevnt så mye om det, men i helga drakk han litt alkohol, og da la han ut hvor sårt han følte det, og jeg føler meg som en heks. Om jeg hadde visst at hans ønske var så sterkt ville jeg sikker gått for nr. 3, men føler nå at det toget er gått da minste er 10 år og jeg har bikket 38 år. Flere som angrer på at de ikke fikk nr. 3? Hva synes dere, er det for sent nå?

Anonymous poster hash: d8d66...d7a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør heller mannen din uten å anklage eller dømme hvorfor det er så viktig med et til barn. Hva vil det tilføre? Er dere ikke en komplett familie dere fire? Du kan jo også si noe om at med to barn har dere mer overskudd til de to og til hverandre og det vil gagne alle.

Anonymous poster hash: 0e391...316

Skrevet

Jeg er den som ønsker barn 3 men mannen synes vi ikke har nok plass,nok økonomi osv. Så nå venter jeg på at han skal forandre mening. Må nevne at mannen min er det tredje barnet som kom sent,det er 13 og 15 år mellom ham og søstra og broren. Mora var eldre da hun fikk ham. Og det gikk bra selvsagt. Du bør sette i gang fort,etter min mening,men det er ikke alt for sent.

Anonymous poster hash: c2b18...6ce

Skrevet

Tja. Det er jo ikke for sent - du er ikke for gammel. Hos oss var det også som hos dere: han ville ha nr 3 mens jeg ikke ville.

Her tok det 6 år før jeg lot meg overbevise. Vi fikk nr. 3 da jeg var 38, nr. 1 var 7 og nr 1 var 11.

Det har jeg aldri angret på. For det første var det mye lettere med en attpåklatt da de eldste var så store. Dessuten var det utrolig koselig ikke bare bare for oss foreldre, men også for storesøsknene å få en liten baby.

Og de har alle hatt masse glede av hverandre til tross for aldersforskjellen.

Anonymous poster hash: a30b7...6e9
Skrevet

Min mann har hatt lyst på flere barn i over 6-7 år. Nå i det siste har han ikke nevnt så mye om det, men i helga drakk han litt alkohol, og da la han ut hvor sårt han følte det, og jeg føler meg som en heks. Om jeg hadde visst at hans ønske var så sterkt ville jeg sikker gått for nr. 3, men føler nå at det toget er gått da minste er 10 år og jeg har bikket 38 år. Flere som angrer på at de ikke fikk nr. 3? Hva synes dere, er det for sent nå?

Anonymous poster hash: d8d66...d7a

Det er helt sikkert mange som skulle hatt en til. Men ikke la deg presse av din manns ønske. Du er ingen heks bare fordi du føler du har nok med to barn ;) Her var det motsatt. Jeg ønsket en til, mannen var ferdig. Jeg respekterte hans ønske. Ville ikke trumpet igjennom et barn til. Jeg bebreider ham ikke og fornuften er i grunn enig med ham.

Om du har ombestemt deg og vil likevel, så er det ikke for sent. 38 år er ingen alder ;)

Anonymous poster hash: 2694e...82e

Skrevet

Ikke for sent det😊 Kansje det blir veldig koselig med en søt lite attpåklatt😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...