Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #1 Skrevet 22. september 2015 Å det skal bli intr å se hvordan dette går. For nå skal 1000 flyktninger bli innkvartert på brustad. Et sekt område som har rot i kristendommen. Jesus og bibler overalt. Og et ganske så strengt men stabilt liv ettersom jeg har skjønt... Anonymous poster hash: 2ce6c...21d
Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #2 Skrevet 22. september 2015 Høres ut som det skal blir trivelig for begge parter - og politiet Anonymous poster hash: 69d8c...0d1
pitrijorg Skrevet 22. september 2015 #3 Skrevet 22. september 2015 Sette opp dusj der vaskemaskinen står, om det ikke er på badet, og kjøpe en camping dass på biltema
Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #4 Skrevet 22. september 2015 Ja men så bra da! Blandet drops gir best smak! De kan jo hjelpe hverandre med å se større perspektiv Anonymous poster hash: 0ebe6...df0
Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #6 Skrevet 22. september 2015 Syrere er oppegående mennesker,de levde i fred mange tiår,er godt over gjennomsnittet utdannet. Jeg håper de møter oppegående mennesker fra kommunen også. Toleranse,tålmodighet og sjenerøsitet så skal du se det går. I klassen min var det katolske,muslimske og protestantske unger men vi alle hadde veldig god lærer som la til rette at religion er noe personlig og at mennesker skal ikke dømmes etter hvilken Gud til ber. Altså hun sa i begynnelsen at vi alle har jo en Gud. Religion ble aldri nevnt igjen. Vi hadde ingen problemer i klassen,hverken mobbing eller slåsskamper. All ære til læreren min. Før vi skulle få nye flyktninger i klassen,gikk hun på besøk hos dem hjemme. Anonymous poster hash: 77556...1bf
sug lut Skrevet 22. september 2015 #7 Skrevet 22. september 2015 Så du bare antar at sameksistens er umulig fordi du selv er trangsynt? Eller fordi du kjenner "de kristne" og vet at de er det?
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. september 2015 #8 Skrevet 22. september 2015 Nå er det ikke spesielt mye aktivitet der nå så det skal gå fint :-) Flotte hus og supert område som sjeldent blir brukt! Fint at det kan brukes til noe nyttig nå også!
Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #9 Skrevet 22. september 2015 De som driver Brunstad, regner med det var det du mente, er oppegående og inkluderende og har stor forståelse for at ikke alle tenker og tror som dem. Det var ihvertfall den opplevelsen jeg hadde sist gang jeg var der og drakk vin og hørte rock. Anonymous poster hash: 5e2a3...f4c
*Miss Marple* Skrevet 22. september 2015 #10 Skrevet 22. september 2015 Nestekjærlighet i praksis 💕 det varmer hjertet å vite at noen får kjenne litt på fred og trygghet.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #11 Skrevet 22. september 2015 Hele senteret står tomt og det er ikke "bibler overalt" 😜 Det er et konferansesenter med veldig fine fasiliteter, så vil tro flyktningene føler seg velkommen og godt ivaretatt 💖 Smiths venner er kristne mennesker 👍🏻 Anonymous poster hash: 7f09d...324
Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #12 Skrevet 22. september 2015 Er jo uansett bare for noen dager til de finner sted å bo. Blir som å ta inn på et vanlig hotell. Anonymous poster hash: 7f09d...324
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå