Gå til innhold

Ang. turer med jobb (mannen)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min jobber MYE overtid, blir brukt for det han er verdt og mer til, veldig sliten når han er hjemme og han er ganske lei av hele situasjonen. Fått litt bedre betingelser, men ting vil ikke endre seg da det er slik dette firmaet er. Dette vet vi bare etter mange år.

Han har sagt at han ikke gidder å dra på flere firmaturer etter forrige gang, men nå skal han likevel!

Det er en helgetur til en europeisk by, og han sier at jobben spanderer alt. Han vet at vi ikke kan bruke noe penger på slike ting nå, og det er godt mulig at han må legge ut noe selv, ellers må han følge etter sjefen hele tiden...

Uansett, vi har aldri tid sammen lenger og det er mest pga jobben hans. Likevel vil han på denne turen. Jaja, måtte bare få det ut... Er vel bare lei av alt nå.....

Anonymous poster hash: 7e969...ad0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner deg, men man blir veldig utenfor på jobben hvis man ikke er med på sånne ting.

Skrevet

Nei det blir han ikke, han har jobbet der i mange år, en av de som har jobbet der lengst. 

HI

Skrevet

Dere må jo jobbe med å få mer kvalitetstid i en travel hverdag. Ellers ville jeg synes det var urimelig å sette seg imot at han drar. Hadde det vært min jobb ville jeg dratt, uansett om jeg har jobbet der lenger enn mange andre.

Anonymous poster hash: 1fa04...498
Skrevet

Nei det blir han ikke, han har jobbet der i mange år, en av de som har jobbet der lengst. 

HI

Såklart han blir utenfor! Hjelper ikke å ha jobbet der i mange år, når de handre opplever nye ting og skaper historie sammen. Om han jobber mye, og er sliten er det vel desto viktigere at han knytter positive følelser til jobben. Unn han turen, og foreslå at dere lager dere en felles plan for helga etterpå.

Anonymous poster hash: 27d65...c41

Skrevet

HI

Såklart han blir utenfor! Hjelper ikke å ha jobbet der i mange år, når de handre opplever nye ting og skaper historie sammen. Om han jobber mye, og er sliten er det vel desto viktigere at han knytter positive følelser til jobben. Unn han turen, og foreslå at dere lager dere en felles plan for helga etterpå.

Hva med å oppleve nye ting og skape historie med familien da?

Skrevet

De andre turene har ikke vært så positive. Det er grunnen til at han ikke vil dra mer.

Han må dessuten være på rom med 2 andre menn. Og det er lite tid til å slappe av.

Mest drikking og snakk om jobb!!

HI

Skrevet

Men tror han føler seg presset til å være med. Og han tenker vel at det er kjekt med gratis alkohol også...

Så da veier det tyngre enn hva han har sagt før. Har ingenting jeg skulle ha sagt om dette uansett, han vil bestemme selv.

Men jeg har da lov til å ikke like det.

HI

Skrevet

HI

Hva med å oppleve nye ting og skape historie med familien da?

Ja jeg vet. Å skape historie med jobben er jo på sjefens premisser. Hva med barna som nesten aldri ser faren sin! HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...