Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #1 Skrevet 22. september 2015 Han vil ikke på bowling eller i svømmehall. De er 22 elever i klassen, men jeg heller mest mot å bare be guttene, son er 11 stk. Jeg er litt usikker hva slags bursdager de andre i klassen hans har hatt, men det har vært endel bursdager i gymsalen der man ber hele klassen. Det har jeg derimot overhodet ikke kapasitet til nå. Anonymous poster hash: 68fb0...659
Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #2 Skrevet 22. september 2015 Freia sjokoladefabrikk med bare guttene. :-) Om dere bor rundt Oslo. Anonymous poster hash: 71d9c...b4c
Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #3 Skrevet 22. september 2015 Vi bor 1,5 time unna Oslo. Kan det funke med en plain gammeldags hjemmebursdag der vi ikke arrangerer eller gjør noe som helst spesielt? Anonymous poster hash: 68fb0...659
Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #4 Skrevet 22. september 2015 Når de blir så gamle slutter de med barneselskap her, siste barneselskapet har de gjerne rundt 10-11 år. Har to gutter på 12 og 14 selv og de siste årene har de hatt overnattingsbursdag. Inviterer da 3-4 kompiser, spiser pizza, ser en film, spiser popcorn og snop, linker seg på nett og spiller en stund (gjestene har gjerne med ipad eller pc), også sover de over på madrasser i kjellerstua. Siste bursdagen eldste var i inviterte en kompis 4 stykker med på peppes-bursdag også gikk de på kino etterpå. https://www.peppes.no/pp13/wicket/bookmarkable/no.peppes.pepp2013.restauranter.PeppesSelskapHosPeppesPage?114 Anonymous poster hash: bcc07...117
Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #5 Skrevet 22. september 2015 Nå har vi bare jenter, men vi har rett og slett hatt "klassefest" hjemme hele tiden. De første årene var det med leker og godtepose. Da de ble større ble det mat, dans og prating. Egentlig er det ganske likt en vanlig voksenfest. Anonymous poster hash: 70373...d78
Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #6 Skrevet 22. september 2015 Overnattingsbursdag er uaktuelt da sønnen min ikke vil det. Han har asperger og får nok av besøk etter en stund. Sist vi hadde hjemmebursdag for sønnen var da han ble åtte år og det var en grusom bursdag. Anonymous poster hash: 68fb0...659
Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #7 Skrevet 22. september 2015 Hva er limet mellom han og gutta? Spille pc-spill? Fotball? Da min var 12 fikk han paintballbursdag. 11 gutter ble invitert og jeg kjøpte inn engangsdresser, grill, pølser, marshmallows, lagde personlig blink til alle(luftgevær/pistol). Det var pop med COD da, selv om min ikke hadde det spillet. De delte seg opp i to lag og hadde fight! Det ble årets beste bursdag, de snakket om den lenge etterpå. Selv om den var ute i oktober, 4 timer, kaldt og guffent. Dette kostet da, rundt 6000. 11 års dagen ble feiret hjemme. Vi lagde konkurranser. Blindesmaking(utrolig gøy!) makrell i tomat, cottage cheese, syltetøy ja hentet bare fra skapet rett og slett. 8 forskjellige. Så var det hubba bubba blåsing, hvem fikk størst boble? Så huskelek, 20 ting på et bord, dekke over og en etter en måtte de prøve å komme på en ting. Så lagde mannen en planke på 2 m. Hver gutt fikk utlevert en lappe med cm på. Feks 134. Hvor var det sånn ca på planken? Til slutt var det en vinner som fikk en premie Alle unnet gutten seieren, trampeklapp. Du kan gjøre noe sånt? Koster utrolig lite og tiden gikk fort! Og alle gikk fornøyd hjem Anonymous poster hash: 95b75...597
Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #8 Skrevet 22. september 2015 Hva med å spørre sønnen din hva han faktisk ønsker?? Anonymous poster hash: cc277...69f
Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #9 Skrevet 22. september 2015 Overnattingsbursdag er uaktuelt da sønnen min ikke vil det. Han har asperger og får nok av besøk etter en stund. Sist vi hadde hjemmebursdag for sønnen var da han ble åtte år og det var en grusom bursdag. Anonymous poster hash: 68fb0...659 Men om han ikke liker hjemmebursdag, ikke ønsker type bowling eller svømmehallbursdag, hva ønsker han da? Om han ikke ønsker bursdag så trenger han da ikke det... Hva med å bare ha familieselskap og invitere en eller to av de beste vennene hans til å komme i det selskapet? Eller bare la han ta med en kompis eller to på kino? Anonymous poster hash: bcc07...117
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå