Gå til innhold

Hva synes dere om farmen i går da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Digger farmen og er ekstra gøy når det er med noen man kjenner😊

Anonymous poster hash: 7dcd5...b4a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

synes det ser bra ut :) kjempe søt valp og kattunger,men folka virker veldig koselig og veldig pent på gården :)

Skrevet

Ånei, jeg glemte det. :( Kommer det i reprise?

Anonymous poster hash: d894d...e2d
Skrevet

Farmen er en av de tingene som får meg gjennom høsten. Han storbonden virket veldig flink, men de andre evner ikke å se det, i alle fall, ikke foreløpig. 

Anonymous poster hash: 7cf1d...a3a
Skrevet

Synes storbonden virket veldig irriterende og bisk jeg da.. Må da gå an å skryte samtidig som man gir kritikk!

Jeg likte han ene gladgutten som lagde brygga, han skalla.. Tror han het Stig.. Han virker humoristisk 😄 Og dyretolken virket som ei skjønn, artig dame, selvom jeg har problemer med å tro på slike evner 😌

Anonymous poster hash: c4b96...f2f

Skrevet

Synes storbonden virket veldig irriterende og bisk jeg da.. Må da gå an å skryte samtidig som man gir kritikk!

Jeg likte han ene gladgutten som lagde brygga, han skalla.. Tror han het Stig.. Han virker humoristisk Og dyretolken virket som ei skjønn, artig dame, selvom jeg har problemer med å tro på slike evner

Men dyretolken imponerte i lag med grisene.

Skrevet

Storbonden ga ikke det beste inntrykket..

Går an å si ting på en hyggelig måte.

Anonymous poster hash: cd591...b21

Skrevet

Anonymous poster hash: cd591...b21 [/acro

Men han hadde jo rett. Voksne folk som sier de kan snekre, men så ser det ut som om barn har gjort det. Syns han virket tøff jeg. En skipper som har vært ute for hardt vær før. Noen måtte jo si det til dem. 

Skrevet

Men han hadde jo rett. Voksne folk som sier de kan snekre, men så ser det ut som om barn har gjort det. Syns han virket tøff jeg. En skipper som har vært ute for hardt vær før. Noen måtte jo si det til dem.

Synes brygga så helt ok ut jeg 😂 De kunne hvertfall vist nærbilder av brygga der den ikke var bra..?. Ble helt paff av den sure storbonden 🙊

Skrevet

Synes brygga så helt ok ut jeg De kunne hvertfall vist nærbilder av brygga der den ikke var bra..?. Ble helt paff av den sure storbonden

Tro meg, den så ikke bra ut. Var jo flere cm forskjell på mellomrommet mellom plankene og ikke var de skikkelig festet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...