Gå til innhold

Vinterpose! Hva er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe vognpose til den første ungen min. Han er halvannet år nå. Var og så på en del forskjellige i dag, men ble ikke så mye klokere. Han på butikken mente man skulle unngå poser i bare dun, fordi disse ikke gir varme under (man trenger skinn i tillegg), men at en kombinasjon var lurt. Hva foretrekker dere? Hva gir fornuftig varme for en Oslovinter? Ungen min er generelt varm av seg. Skinn, ull eller dun i toppen? Har dere et favorittmerke?

Anonymous poster hash: 782d0...cb9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med voksi urban? :) Den mener jeg er best i test. Den har ull nederst og dun øverst. Jeg hadde den til mitt barn og var veldig fornøyd. :)

Anonymous poster hash: 723c7...61c

Skrevet

Vi fikk voksi urban i barselgave av svigermor og forelska meg i den med en gang! Den er god og varm på de kaldeste dagene og kan brukes lenge siden den kommer med forlengelse. Leste ett sted at den kan brukes som sovepose når barnet er for stor får vogn :)

Skrevet

Jeg elsker Reflex sin! Har hatt voksi classic tidligere, men Reflex sin er bedre :-)

Anonymous poster hash: e2771...1f0

Skrevet

Vi bruker voksi urban. Med skinn under.

Skrevet

Odenwalder

Anonymous poster hash: 6fa92...f29

Skrevet

Vi bruker voksi urban vi også. Den er (var hvertfall) best i test og veldig praktisk at den kommer med forlenger!

Jeg synes den var litt vel romslig da han var nyfødt, men veldig fin da han ble litt større. 2,5 år og kan fortsatt bruke den.

Lillesøster som er på vei skal bruke den samme tenker jeg.

Egentlig synes jeg sånne lammeskinnsposer ala denne er utrolig fine og ser deilige ut. http://nostebarn.no/annet/skinnpose-cord.html

Men upraktisk at den ikke kan brukes særlig lenge.

Anonymous poster hash: 0358c...e6d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...