Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #1 Skrevet 21. september 2015 Gutten er straks 6 mnd, og får nå nesten bare pupp, har prøvd me litt tilvenning av grøt, og startet bra, men nå vil han ikke ha, har også prøvd med flaske, både hos meg og hos andre, gikk fint et par ganger, nå vil han ikke ha. Dette er mitt fjerde barn, og har aldri hatt noe problem med dette med mat med noen av de andre. Han er ikke tynn, men følger ikke vekstkurven, legger på seg mindre enn ønskelig, er frisk og våken da. Noen tips til hvordan jeg kan gå frem? Anonymous poster hash: 24562...6f7
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #2 Skrevet 21. september 2015 Kan det være han ikke liker grøt så godt? Min vil ikke spise grøt som ikke er tilsatt noe, enten most banan eller at jeg dypper skjea i fruktbeger/smoothie. Da spiser han bedre. Anonymous poster hash: a6d57...06b
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #3 Skrevet 21. september 2015 Som å lese om meg. Fjerde barnet og sliter med å få henne til å spise grøt. Fant ut at tynn grøt av ris m banan går ned. Om noe treigt og mye griseri. Ingen av de andre har hatt problemer med innføring av mat. Anonymous poster hash: 624ba...98d
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #4 Skrevet 21. september 2015 Min spiste de svære porsjonene med grøt den første uken, så ville han absolutt ikke ha. Men jeg fortsatte å gi( ikke tving i dem, da de da kan se på det som en negativ ting) men lurte i han litt og litt. Etter en uke spiste han masse grøt 😊 Anonymous poster hash: 3c14e...4bd
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #5 Skrevet 21. september 2015 Han spiste grøt ei lita stund, men nå virker det nesten som han ikke skjønner noe, gaper ikke, og om jeg får lurt det i munnen hans, så svelger han ikke, men "spytter" ut. Dette gjelder alt av mat og flaske. Prøvde med noe han kunne holde selv, da fikk han i seg bittelitt, men virker ikke så interessert. Hver gang jeg prøver å gi han noe, blir han nesten desperat å skal ha pupp, så han er jo sulten. Anonymous poster hash: 24562...6f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå