Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #1 Skrevet 21. september 2015 men jeg tør ikke å spørre om hun er lesbisk! Hvordan kan jeg spørre om det uten å ev. fornærme henne? Anonymous poster hash: 3da83...26a
Syngensang Skrevet 21. september 2015 #2 Skrevet 21. september 2015 Blir folk fornærma om nokon trur ein er lesbiske då?
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #3 Skrevet 21. september 2015 "Å ja. Hvordan kjenner dere hverandre?" er sikkert en grei start. "Deler dere husholdning, eller leier du?" Osv., så kommer det vel alltids frem om de er et par eller bare bor sammen. Anonymous poster hash: 47aca...b38
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 21. september 2015 #4 Skrevet 21. september 2015 Dra på besøk? Spør hvor lenge de har vært sammen?
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #5 Skrevet 21. september 2015 Den minst fornærmende måten er jo å være ærlig og direkte! Folk flest får noia av folk som hinter og fisker... Bare å si: "Hei! Hørte du flyttet inn hos Nina... Er dere kjærester? " Har hatt denne samtalen to ganger selv... Null problem Anonymous poster hash: 48295...0b8
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #6 Skrevet 21. september 2015 Problemet mitt er vel at de har bodd sammen ganske lenge, og jeg har drøyd og drøyd å ta praten. Jeg har fisket om felles økonomi osv, men får ingen klare svar. Vanskelig. Kanskje jeg bare får hoppe i det. ...shit. HI Anonymous poster hash: 3da83...26a
*Miss Marple* Skrevet 21. september 2015 #7 Skrevet 21. september 2015 Problemet mitt er vel at de har bodd sammen ganske lenge, og jeg har drøyd og drøyd å ta praten. Jeg har fisket om felles økonomi osv, men får ingen klare svar. Vanskelig. Kanskje jeg bare får hoppe i det. ...shit. HI Anonymous poster hash: 3da83...26a Hvorfor er det så viktig at du vet det da? Det kommer sikkert opp ved en anledning.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #8 Skrevet 21. september 2015 Blir folk fornærma om nokon trur ein er lesbiske då? Håper ikke det...? Jeg er lesbisk. Synes det er helt topp. Om noen spør om jeg er lesbisk, så svarer jeg ja. Ganske enkelt, egentlig. Anonymous poster hash: 084b1...d7f
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #9 Skrevet 21. september 2015 Problemet mitt er vel at de har bodd sammen ganske lenge, og jeg har drøyd og drøyd å ta praten. Jeg har fisket om felles økonomi osv, men får ingen klare svar. Vanskelig. Kanskje jeg bare får hoppe i det. ...shit. HI Anonymous poster hash: 3da83...26a Du gjør et unødvendig stort nummer ut av dette, HI. Vanskelig? Nei. Hva har det å si, egentlig? Det er da vitterlig bare å spørre. Anonymous poster hash: 084b1...d7f
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #10 Skrevet 21. september 2015 Hvorfor er det så viktig for deg å vite det? Anonymous poster hash: c13a4...dc9
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #11 Skrevet 21. september 2015 "hvilket forhold har dere da, hvordan ble dere kjent"? Anonymous poster hash: a3c73...69e
Stina <3 Skrevet 21. september 2015 #12 Skrevet 21. september 2015 Spør om en omvisning i huset neste gang du er på besøk. Da finner du lett ut om de deler soverom.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #13 Skrevet 21. september 2015 Ville du ikke visst det om de var kjærester? Anonymous poster hash: a6110...f3d
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #14 Skrevet 21. september 2015 Inviter henne og samboer på middag. Du ser nok fort på oppførsel om de er kjørester eller ikke Hvis hun unnviker å svare når du fisker, så er det mulig hun er lesbisk, men ikke helt ute av skapet ennå. Det synes jeg du skal respektere. Anonymous poster hash: fd6a4...095
Syngensang Skrevet 21. september 2015 #15 Skrevet 21. september 2015 Blir folk fornærma om nokon trur ein er lesbiske då? Håper ikke det...? Jeg er lesbisk. Synes det er helt topp. Om noen spør om jeg er lesbisk, så svarer jeg ja. Ganske enkelt, egentlig. Anonymous poster hash: 084b1...d7f Ja, det var igrunn det eg tenkte. Og om du ikkje hadde vore lesbisk hadde du svart nei. Kunne ikkje falt meg inn å bli fornærma om nokon spurde om eg er lesbisk sjølv om eg ikkje er det.
Yellow Brick Road Skrevet 21. september 2015 #16 Skrevet 21. september 2015 Du svarer ikke på hvorfor du absolutt må vite det? Spiller det egentlig noen rolle hvorfor de bor sammen?
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #17 Skrevet 21. september 2015 Problemet mitt er vel at de har bodd sammen ganske lenge, og jeg har drøyd og drøyd å ta praten. Jeg har fisket om felles økonomi osv, men får ingen klare svar. Vanskelig. Kanskje jeg bare får hoppe i det. ...shit. HI Anonymous poster hash: 3da83...26a Ser du de aldri sammen? Da ser du vel fort om de er kjærester eller bare er venninner Anonymous poster hash: 4f82f...b2c
the amazing spidermamma Skrevet 21. september 2015 #18 Skrevet 21. september 2015 Men er det så viktig å ta den praten, da? Hva bryr det deg egentlig hva de evt gjør eller ikke gjør i senga? Det viktigste er vel om venninnen din har det bra?
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #19 Skrevet 21. september 2015 Men er det så viktig å ta den praten, da? Hva bryr det deg egentlig hva de evt gjør eller ikke gjør i senga? Det viktigste er vel om venninnen din har det bra? I senga? Det var vel ikke det som var poenget.. Anonymous poster hash: 8df10...f12
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #20 Skrevet 21. september 2015 Mange av dere spør hvorfor hun må vite det... Det er jo naturlig å ville vite om venninna har kjæreste eller ikke? Skal man for eksempel invitere på middag så kan det være koselig å si "ta med deg kjæresten"... Anonymous poster hash: a7faa...afe
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #21 Skrevet 21. september 2015 Mange av dere spør hvorfor hun må vite det... Det er jo naturlig å ville vite om venninna har kjæreste eller ikke? Skal man for eksempel invitere på middag så kan det være koselig å si "ta med deg kjæresten"... Anonymous poster hash: a7faa...afe Men er man venninner, så er det vel naturlig å få vite det når venninnen før seg kjæreste og samboer og. Får man ikke det, så er man vel ikke så nære venninner Anonymous poster hash: 4f82f...b2c
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #22 Skrevet 21. september 2015 Mange av dere spør hvorfor hun må vite det... Det er jo naturlig å ville vite om venninna har kjæreste eller ikke? Skal man for eksempel invitere på middag så kan det være koselig å si "ta med deg kjæresten"... Anonymous poster hash: a7faa...afe Men er man venninner, så er det vel naturlig å få vite det når venninnen før seg kjæreste og samboer og. Får man ikke det, så er man vel ikke så nære venninner Anonymous poster hash: 4f82f...b2c Folk er forskjellige - det er ikke alle som er så åpenlyse selv om man er gode venner. Anonymous poster hash: a7faa...afe
Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #23 Skrevet 22. september 2015 Takk for svar alle sammen. Problemet mitt er at vi har kjent hverandre i årevis. Vi er veldig close, men vi prater aldri om sex el. Hun har aldri hatt en eneste guttekjæreste de 15 årene vi har kjent hverandre. Mange rundt oss mener hun er lesbisk, og tanken har streifet meg noen ganger og. Plutselig, ut av ingenting, ble hun kjent med en vilt fremmed dame, solgte leiligheten sin, og flyttet inn hos henne. De tilbringer nesten all tid sammen, reiser på ferier osv. Det er slettes ikke viktig for meg om hun er lesbe eller ikke, jeg er bare nysgjerrig. Dessuten mistenker jeg at denne dama lurer henne for penger, men det er en annen story. Jeg tar tiden til hjelp, jeg. Plutselig dukker det opp en anledning. HI Anonymous poster hash: 3da83...26a
Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #24 Skrevet 22. september 2015 Takk for svar alle sammen. Problemet mitt er at vi har kjent hverandre i årevis. Vi er veldig close, men vi prater aldri om sex el. Hun har aldri hatt en eneste guttekjæreste de 15 årene vi har kjent hverandre. Mange rundt oss mener hun er lesbisk, og tanken har streifet meg noen ganger og. Plutselig, ut av ingenting, ble hun kjent med en vilt fremmed dame, solgte leiligheten sin, og flyttet inn hos henne. De tilbringer nesten all tid sammen, reiser på ferier osv. Det er slettes ikke viktig for meg om hun er lesbe eller ikke, jeg er bare nysgjerrig. Dessuten mistenker jeg at denne dama lurer henne for penger, men det er en annen story. Jeg tar tiden til hjelp, jeg. Plutselig dukker det opp en anledning. HI Anonymous poster hash: 3da83...26a Det er jo hyggelig av deg at du er bekymret for venninnen din mtp at hun kanskje blir lurt for penger. Jeg skjønner fremdeles ikke hvorfor det skal være noen sak å spørre hva forholdet deres er. Det er jo det at du gjør dette til et problem som skaper stigma for oss. Om hun er lesbisk betyr forresten heller ingenting, som du sier selv. Jeg synes det er greit å svare på fordi jeg har et så klart for meg at jeg er nettopp det. Det du kan spørre om er om denne dama er kjæresten hennes. Det vet hun helt sikkert selv og det er veldig lett å svare på. Anonymous poster hash: 084b1...d7f
Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #25 Skrevet 22. september 2015 Slikt spør man om rett frem: "Forresten, jeg mener ikke å snoke, men bor dere bare sammen, eller er dere sammen, har lurt litt, men utsatt å spørre" Anonymous poster hash: 00ec4...302
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå