Gå til innhold

Tror dere man forelsker seg eller bare blir betatt av elskeren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er fryktelig mange følelser nå. Jeg tenker på han nesten hele døgnet, drømmer om han, våkner å tenker på han, tenker på han før jeg legger meg. Heldigvis har vi mulighet til å ringes når vi er på jobb, og møtes ofte. Men hvilke følelser har jeg? Jeg savner han når jeg er lenge fra han og får sommerfugler i magen når jeg ser han igjen. Elsker å være nær han, både nær som å være intim og nær han for å bare ha det koselig og gøy.

Betatt eller forelsket?

Anonymous poster hash: 217b1...a49
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forelska! Hvis man bare er betatt så tenker man ikke SÅ mye på en person.

Anonymous poster hash: 326bb...241

Skrevet

Tror du han gjengjelder følelsene da? Hvorfor er dere bare elskere? Er en av dere/begge samboer eller gift med noen andre?

Skrevet

Tror du han gjengjelder følelsene da? Hvorfor er dere bare elskere? Er en av dere/begge samboer eller gift med noen andre?

Jeg vil egentlig ikke vite hva han tenker. Jeg vil nyte det vi har her og nå. Men han har nevnt et par ganger at om vi hadde møttes under andre omstendigheter, så tror han det hadde blitt oss to. Han kontakter meg oftere enn jeg kontakter han, og omfavner meg hardt og nyter tiden med meg. Ringer meg alltid når han er alene. Vi er begge gift.

Hi

Skrevet

Vet det er farlig dette. Men jeg sier til meg selv at jeg ikke er forelska, men bare betatt. At jeg nyter alle de følelsene som er, og at jeg kanskje bare føler det så sterkt fordi jeg elsker spenningen, det nye og oppmerksomheten av en annen mann. Hva tror du?

Hi

Skrevet

Jeg forakter deg. Virkelig. Jeg står midt i et brudd nå, fordi mannen har vært utro. Gi faen. Gjør det som er riktig, eller gå fra mannen først.

Anonymous poster hash: fa3a8...3a5

Skrevet

Høres ut som du er forelsket..

Anonymous poster hash: e1a93...e14
Skrevet

Jeg vil egentlig ikke vite hva han tenker. Jeg vil nyte det vi har her og nå. Men han har nevnt et par ganger at om vi hadde møttes under andre omstendigheter, så tror han det hadde blitt oss to. Han kontakter meg oftere enn jeg kontakter han, og omfavner meg hardt og nyter tiden med meg. Ringer meg alltid når han er alene. Vi er begge gift.

Hi

ÆSJ

Anonymous poster hash: 4dd73...590

Skrevet

Du er gift og har elsker som er gift, og det er dET som bekymrer deg av alle ting? Om du er betatt eller forelsket? Du er en ordentlig drittkjerring som ødelegger ikke mindre enn TO familier, tipper det er barn i begge. Det spiller ingen rolle om du er betatt eller forelsket, fortell mannen hva du har gjort så han kan få valget om han vil dumpe fjortisen eller fortsette, så kan du "nyte" elskeren din etter at du er blitt singel. Stakkars barn og de involverte partnere. Har selv vært på den andre siden to ganger, og det er noe av det jævligste man kan gjøre mot en person. Men du bryr deg sikkert om verken din manns følelser eller følelser til elskerens kone. Sorry, men sånne som du og han du knuller på, er søppel.

Anonymous poster hash: 01bb5...457
Skrevet

Enig med deg

Anonymous poster hash: fdd83...262

Skrevet

Tror jeg bare er betatt jeg. Jeg ville aldri gitt slipp på mannen min, eller skade oss.

Hi

Skrevet

Du mener vi skal svsre for hva slags følelser alle konsekvent får? Enten blir alle forelsket, eller så blir alle betatt?

Anonymous poster hash: ae074...79b

Skrevet

Tror jeg bare er betatt jeg. Jeg ville aldri gitt slipp på mannen min, eller skade oss.

Hi

Dumme pessmegge!

Haha...dette må være en god gammeldags tulle-tråd, ellers bør du oppsøke spesialister for å få undersøkt IQ-en din og oppsøke hjelp. Man ER ansvarlig for egen og andres lykke, med dette mener jeg at man HAR ET ANSVAR i et voksent forhold, gift eller ei, for å ivareta begges interesser. Det er neppe i din manns eller elskerens kone sine interesse at dere ligger å humper bak ryggen deres. Dessuten; sannheten seirer alltid til slutt.

Hilsen ei som har fått livet og familien ødelagt på grunn av din type egoistisk atferd. Voks opp din dust.... 

Anonymous poster hash: 2185b...38e

Skrevet

Du er garantert betatt av han. Om dere hadde blitt ett par ville det som med alt annet gått over.

Skrevet

Hi

Haha, det er nok ikke du som bestemmer alene, lille frøken. Du skader allerede mannen din ved å pule en annen, med en gang mannen din finner ut av det, eller at kona til elskeren finner ut og forteller mannen din, så er det ikke du som bestemmer at du "aldri vil gi slipp", han dumper deg bare og finner en ordentlig dame. Noe jeg virkelig unner ham.

Anonymous poster hash: 01bb5...457

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...