Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #1 Skrevet 21. september 2015 Sitter med vonde kynnere i kveld og lurer på hvor godt en baby klarer seg om den blir født uke 34 (er 34+2) Anonymous poster hash: 61d1b...fc8
Gjest Muji81 Skrevet 21. september 2015 #2 Skrevet 21. september 2015 Veldig bra! Baby er nå 5 mnd og han er med både sosialt, motorisk og er en blid og rolig kar. De første ukene etter fødsel var litt tøffe. Han sov mye, ga mindre kontakt enn fullterminbabyer og kunne gråte mye om natta. Når det er sagt, kynnere betyr ikke nødvendigvis fødsel. Ta kontakt med føden hvis du er bekymret. Jeg skulle ønske jeg kunne fortalt meg selv at det vil gå bra når jeg lå livredd på sykehuset og skjønte det ble fødsel..
❤lille stjerne❤ Skrevet 21. september 2015 #3 Skrevet 21. september 2015 Jeg kjenner to som er født i uke 34 og de har klart seg veldig fint. De var litt små (2,2 og 2,4 kg) og lå på sykehuset i cirka 10 dager. De trengte ikke pustehjelp, men litt hjelp til å holde varmen og spise. De hadde sonde i nesa de første dagene. De tok raskt igjen vekta og ingen av de har noen senskader eller problemer, friske og sterke barn!
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #4 Skrevet 21. september 2015 Minste ble født 33+1 og nå, to år gamnel er han langt større enn jevnaldrende. Smart liten pjokk som ikke det ikke på noen måte kan vises at han er prematur. Eldste ble født 34+1, han er liten av vekst og sliter litt på skolen.. Vet ikke om det er genetisk eller pga at han er prematur. Begge var forresteni underkant av 2 kg.. Anonymous poster hash: d1a85...e40
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #5 Skrevet 21. september 2015 Det går vel som regel veldig bra, om det blir senskader så blir det gjerne av mild grad. Har en nabogutt som ble født i uke 32, han har epilepsi og ADD, de tror begge deler er knyttet til hans premature fødsel, men han klarer seg jo veldig bra for det. Anonymous poster hash: 1764d...993
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå