Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #1 Skrevet 21. september 2015 Hva kjennetegner en rasist? Som nevnt i annet innlegg, er jeg enig I at ordet rasist er blitt utvannet. Men hva er deres meninger ang ordet? Kort og konsist Anonymous poster hash: 5b23f...81b
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #2 Skrevet 21. september 2015 I gata her er det to familier av utenlandsk opprinnelse (mørke i huden hvis det er lov å si?). Også er det tre gamle damer som til stadighet går tur med hundene sine og konsekvent lar dem drite i hagene til disse to familiene. Uten å plukke opp. Ingen av oss andre har noen gang opplevd det i våre hager. Jeg vet ikke 100% sikkert at det ikke er en konflikt bak som ikke har med hudfarge å gjøre. Men jeg mistenker sterkt at dette er rasisme. Anonymous poster hash: 78d2d...ccf
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #3 Skrevet 21. september 2015 Her på DiB - Kelly Taylor sitt utsagn om at alle russiske damer ser ut som horer. Det er ren rasisme, du tar en hel folkegruppe og omtaler denne gruppen i svært negative ordelag. Flere andre mente at damene fra Øst-Europa, Thailand osv ikke kunne regne med å finne seg gode stødige og ikke minst RENE norske menn, for de var forbeholdt de norske jentene. De andre kunne belage seg på å finne en som var veldig gammel, alkoholiker eller psykopat, og siden de hadde barn så var det bedre at de forble alene. Når man sier at alle muslimer er slemme, alle mørkhudede er ekle osv, det er også ren rasisme. Anonymous poster hash: cd82f...d59
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #4 Skrevet 21. september 2015 Når man mener at mørkhudede som går med innsamlingsbøsse må ha stjålet eller kjøpt bøssa og skal ta pengene selv. Når man ringer politiet fordi en mørkhudet mann ringer på dørene i nabolaget, så viser det seg at han jobber for Leger uten grenser. Når man sier "dem" på en nedverdigende måte. Anonymous poster hash: d5778...92a
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #5 Skrevet 21. september 2015 Å tipse politiet fordi en utlending har mange penger: http://www.tv2.no/a/2339659 Anonymous poster hash: 92f9c...42c
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 21. september 2015 #6 Skrevet 21. september 2015 å si "Jeg er ikke rasist altså, men..." og så sier man noe som er veldig rasistisk. Som at alle flyktninger bare er lykkejegere som kommer hit for å voldta.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #7 Skrevet 21. september 2015 Når jeg blir sett på som en hore fordi jeg ikke dekker til håret mitt! Anonymous poster hash: 942a2...7d1
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #8 Skrevet 21. september 2015 å si "Jeg er ikke rasist altså, men..." og så sier man noe som er veldig rasistisk. Som at alle flyktninger bare er lykkejegere som kommer hit for å voldta. "Jeg er ikke rasist, bare RASEBEVISST". Anonymous poster hash: 5b667...38f
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #9 Skrevet 21. september 2015 Rasisme = trekke negative slutninger om en person på bakgrunn av h*ns utseende/opphav. Anonymous poster hash: 2d0d8...9e4
Luksusdyret Skrevet 21. september 2015 #10 Skrevet 21. september 2015 I gata her er det to familier av utenlandsk opprinnelse (mørke i huden hvis det er lov å si?). Også er det tre gamle damer som til stadighet går tur med hundene sine og konsekvent lar dem drite i hagene til disse to familiene. Uten å plukke opp. Ingen av oss andre har noen gang opplevd det i våre hager. Jeg vet ikke 100% sikkert at det ikke er en konflikt bak som ikke har med hudfarge å gjøre. Men jeg mistenker sterkt at dette er rasisme. Anonymous poster hash: 78d2d...ccf Konflikt eller ikke, det er da virkelig ikke normalt å bedrive slik griseri som disse damene gjør. Finnes andre måter, til og med LOVLIGE, å løse konflikter på. Usj.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #11 Skrevet 21. september 2015 Rasisme er å dele mennesker inn i raser for deretter mene noen raser er bedre enn andre. Ingenting annet er rasisme. Anonymous poster hash: 2d1e8...dd0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå