Gå til innhold

Fine barneklær til guttenaby og gutter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke glad i klær med diverse tegneseriefigurer, teite tekster, sånne store tall, eller sterke kontrastfarger. Dødningshodeskaller etc er heller ingen høydare..

Hvor finner man mer nøytrale klær? Som ikke er superdyre.

Anonymous poster hash: 1759a...933

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har handlet en del på Lindex til min lille prins

Skrevet

Det er så masse fint gutte tøy ! Sjekk ut merker som hust&claire, memini , gullkorndesign, pompdelux, okkergokker, name IT har en del fint, kappahl har et merke som heter newbie, og faktisk har de masse fint Basic tøy på h&m i duse fine farger uten motiver 😊

Skrevet

Synes de har mye pent på både lindex og kappahl.

Skrevet

Det er så masse fint gutte tøy ! Sjekk ut merker som hust&claire, memini , gullkorndesign, pompdelux, okkergokker, name IT har en del fint, kappahl har et merke som heter newbie, og faktisk har de masse fint Basic tøy på h&m i duse fine farger uten motiver

Enig med denne! Newbie og basic ting fra hm er gjerne det som er billigst, og dermd lettest å få kjøpt seg. Tror jeg til tider har hatt 90-100 % av kolleksjonen til newbie på gutten min ;P Hust and Claire har masse fint ulltøy! Memini-kolleksjonen ønsker jeg meg alt av, men den er ganske dyr så jeg ender som oftest opp med å bare sikle over den på nett ;P Wheat har og fine, litt gammeldagse klær og fint yttertøy!

Anonymous poster hash: e0c9b...1aa

Skrevet

Molelittelnorway og Memini syns jeg er de fineste barneklærne <3 

Anonymous poster hash: 3ea8c...b62
Skrevet

Jeg handler mest til mine gutter på Polarn O pyret, Kapphal sin Newbie kolleksjon, elsker Memini og Mole little norway. Synes også Lindex har endel fint til gutta😊

Anonymous poster hash: ce0ca...4ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...