Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #1 Skrevet 21. september 2015 Får alle som er alene med barn overgangsstønad? Jeg er usikker på hva jeg skal søke NAV om, som vordende alenemor er det utvidet barnetrygd og selvsagt foreldrepenger. Finnes det andre stønaden man bør søke på med en gang? Anonymous poster hash: 391ef...dcf
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #2 Skrevet 21. september 2015 Ja, så sant du ikke har tjent for mye så skal du også få os i hvertfall det første året. Deretter stilles det aktivitetskrav for å få forlenget. Også må du ordne med bidrag fra far, eller søke via nav om han ikke kan betale. Snakk med en rådgiver der så skal du få informasjon. Fra barnet begynner i bhg kan du også søke om stønad til barnetilsyn. Mottar du full os kan du nok også søke om småbarnstillegg. Avtal møte på nav så får du god oversikt over hva du kan søke på og når det skal gjøres. Anonymous poster hash: 80e45...495
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #3 Skrevet 21. september 2015 Men hva er for mye? Tror jeg må ordne meg en avtale på NAV ja Anonymous poster hash: 391ef...dcf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå