Gå til innhold

Spiser dine barn kveldsmat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine gjør det sjelden, bortsett fra de dager de har vært på trening.

Ellers spiser vi middag mellom 16.30-17.30. De legger seg 19.30 og er rett og slett ikke opptatt av kveldsmat

Anonymous poster hash: 2948e...0f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, men vi spiser ofte i 4tiden, i tillegg er de begge småspiste.. Så de spiser heller ofte, men lite.

Anonymous poster hash: c44dc...2d8
Skrevet

Hva trener barn som legger seg 1930? Og hvorfor serverer du ikke kveldsmat?

Anonymous poster hash: 04feb...454
Skrevet

Vi spiser som regel middag i seks-sjutiden. De dagene er det ingen kvelds. I dag ble det middag kl fem, så de sitter og spiser hver sitt knekkebrød nå. Skal på badet om fem min ;)

Anonymous poster hash: 66633...717

Skrevet

Hvorfor jeg ikke serverer kveldsmat? Kanskje fordi barna spiser godt til middag og at de rett og slett ikke er sultne. Må barna dine spise kveldsmat selv om de ikke er sultne?

Skrevet

Fotballtrening for eksempel. ..Den er ferdig 19..hjemme 19.10...

Skrevet

Vi har snudd måltidene, de får litt brød/frukt/yoghurt eller lignende rett etter skole og barnehage, og så spiser vi middag en time før leggetid.

Anonymous poster hash: e71ec...9ff

Skrevet

Ja og som regel en eller to nabobarn også 😊 En koselig avsluting på dagen .

Skrevet

Nei, de spiser dessert hver dag i stedet! 😊

Anonymous poster hash: 71b71...09e

Skrevet

Mine barn spiser 1-2 brødskiver I 14.30 tiden på SFO ig barnehage. Skal jeg ha et lite håp om at de orker middag må jeg servere middag I 17.30 tiden. ..Da orker de ikke kveldsmat de neste 2 timene...

Skrevet

Ja, men ikke alltid han spiser like mye. vi spiser ofte middag 17, og kveldsmat 18.30. Hvor mye han spiser kommer ann på hvor mye han spiste til middag.

Det er nok mer det at det er en del av kveldsrutinen. Han får det han ønsker av mat, en kopp varm melk, så sitter vi sammen rundt kjøkkenbordet og en av oss leser bok for han. En koselig avslutning på dagen :)

(2,5 år).

Anonymous poster hash: 567f8...f77

Skrevet

Sjelden. Som regel spiser vi middag såpass sent at det ikke er nødvendig.

Anonymous poster hash: 6ad27...d69

Skrevet

Ja, middag ca 16 og kvelds 18.15. Eldste spiser ofte bare frukt, Yoghurt eller smoothie. Spiser mer hvis han har vært på turn, ute og syklet eller vært veldig aktiv. Minstemann spiser en brødskive og frukt eller middagsrester.

Anonymous poster hash: bf3ff...c3c

Skrevet

Når du får skolebarn vil du se at fritidsaktiviteter gjerne varer til kl 20.00 fra sjuårsalder.

Anonymous poster hash: 8f5ea...262

Skrevet

Barn på 2 år, middag klokka 17 og kveldmat klokken 19. Spiser ikke alltid like mye til middag så veldig greit å tilby ei brødskive eller litt grøt til kvelds, merker at søvnen blir bedre om hun spiser litt rett før sengetid.

Anonymous poster hash: be208...d9f
Skrevet

Vi spiser middag mellom 16 og 17, da spiser 6 og 8 åringen litt frukt eller en skål havrefras i 19-tiden, går på badet 19.30 og legger seg 20

Anonymous poster hash: cdd7d...fcd

Skrevet

Ja, middag 16-17, kvelds 18.30. Legger seg kl 19. Har de spist mye til middag blir det gjerne bare frukt, yoghurt eller et knekkebrød. Men de spiser generelt lite middag og mye brødmat.

Skrevet

Han  spiser stortsett alltid kvelds ja.

Men i dag fikk jeg ikke hentet han i barnehagen før 16.45 så var det hjem å lage noe kjapp middag.

Begynte vel å spise ca 17,30 å da er han ikke sulten igjen en time senare når han skulle ha spist kvelds.

Skrevet

Nei. Hun spiser frukt / brødskive 14:30 i barnehagen og middag 17:30. Det går være grenser for måltider 😊

Skrevet

Ja, kveldsmat kl.18.15. Middagen fortæres rundt kl.16 i hverdagen, mens i helgene spiser vi kl.15

Anonymous poster hash: 30c81...04e

Skrevet

Nei, ikke kveldsmat her. Middag ca 17 og legging 18.30.

Anonymous poster hash: f68c1...f42

Skrevet

Opp og ned, men ofte spiser de kvelds 😃 mine spiser mye, både på dagen og til middag, men trenger gjerne ei skive eller knekkebrød før det blir natta likevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...