Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #1 Skrevet 21. september 2015 Hvilke navn bruker foreldre med høy status? Anonymous poster hash: 72e37...d83
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #2 Skrevet 21. september 2015 Lina, Anna, Hanne, Kristina, Kristine, Helene, Karoline, Kjersti, Liv , Silje, Ida , Elise, JulieVegard, Håvard, Anders, Joakim, Kristoffer, Bård, Simon, Henrik, Alfred, Arne Anonymous poster hash: cf972...ba9
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #3 Skrevet 21. september 2015 Lina, Anna, Hanne, Kristina, Kristine, Helene, Karoline, Kjersti, Liv , Silje, Ida , Elise, Julie Vegard, Håvard, Anders, Joakim, Kristoffer, Bård, Simon, Henrik, Alfred, Arne Anonymous poster hash: cf972...ba9 [/ Regner med at hi mente i 2015, ikke i 1985. Anonymous poster hash: b198e...90b
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #5 Skrevet 21. september 2015 Blæh, blæh og blæh! For et jævla mas om høystatus, lavstatus, harry, ung mor og fanden og hans oldemor! Hva med å gro seg litt baller, drite i hva andre mener og velge det man SELV liker! Anonymous poster hash: 7e7df...8bd
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #6 Skrevet 21. september 2015 Tja... Jeg har jobbet med overleger, leger med tilleggegsutdannelser, psykiaterer, psykologer, direktører, osv. Kan jo skrive hva barna deres het?! Kanutte Leon Max Jonas Sophia Even Iver Jan Erik Kari Lise Birk Iben Elise Mathias Kristine Anonymous poster hash: e814b...c91
Surogvanskelig Skrevet 21. september 2015 #7 Skrevet 21. september 2015 Jeg er så glad jeg ikke bryr meg
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #8 Skrevet 21. september 2015 Ja, da var det lett å finn Tja... Jeg har jobbet med overleger, leger med tilleggegsutdannelser, psykiaterer, psykologer, direktører, osv. Kan jo skrive hva barna deres het?!KanutteLeonMaxJonasSophiaEvenIverJan ErikKari LiseBirkIbenEliseMathiasKristineAnonymous poster hash: e814b...c91 Ja, da var det lett å finne ut hvor du jobber.... Anonymous poster hash: b6f6d...698
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #9 Skrevet 21. september 2015 Ja, da var det lett å finn Tja... Jeg har jobbet med overleger, leger med tilleggegsutdannelser, psykiaterer, psykologer, direktører, osv. Kan jo skrive hva barna deres het?! Kanutte Leon Max Jonas Sophia Even Iver Jan Erik Kari Lise Birk Iben Elise Mathias Kristine Anonymous poster hash: e814b...c91 Ja, da var det lett å finne ut hvor du jobber.... Anonymous poster hash: b6f6d...698 Og det syns du er gøy fordi...? Anonymous poster hash: 7e7df...8bd
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #10 Skrevet 21. september 2015 Barna til bekjente og venner med "høy status", dvs godt betalte jobber + kulturell kapital heter: Vilde Peter Edvin Louise Lars Sigrid Mads Kristine Erik Liv Laura Lauritz Alf Ludvik Ingrid Anonymous poster hash: 39da2...ae3
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #11 Skrevet 21. september 2015 Ja, da var det lett å finn Tja... Jeg har jobbet med overleger, leger med tilleggegsutdannelser, psykiaterer, psykologer, direktører, osv. Kan jo skrive hva barna deres het?! Kanutte Leon Max Jonas Sophia Even Iver Jan Erik Kari Lise Birk Iben Elise Mathias Kristine Anonymous poster hash: e814b...c91 Ja, da var det lett å finne ut hvor du jobber.... Anonymous poster hash: b6f6d...698 Var det? Virkelig? Om jeg oppgir navn på barna til alle mine kollegaer, hvordan i all verden skulle du kunne finne ut hvor jeg jobbet? 😂 Anonymous poster hash: 050ec...dac
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #12 Skrevet 21. september 2015 Unntak forekommer selvfølgelig i fleng, og også direktøradvokatoverlege Richtersen på Bestum kan ha en brainfart og gi barnet navnet Noah-Matheo. Men det skjer nok litt sjeldnere. Typiske navn for familier med høy sosioøkonomisk status er klassiske, relativt tidløse navn. Gjerne med lang historie i Norge. Som f.eks Ingrid, Johanne, Ingeborg, Kristine, Astrid, Fredrik, Johan, Albert, Nikolai, Kristian, Martin osv. Anonymous poster hash: 4808a...54a
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #13 Skrevet 21. september 2015 Lina, Anna, Hanne, Kristina, Kristine, Helene, Karoline, Kjersti, Liv , Silje, Ida , Elise, Julie Vegard, Håvard, Anders, Joakim, Kristoffer, Bård, Simon, Henrik, Alfred, Arne Anonymous poster hash: cf972...ba9 [/ Regner med at hi mente i 2015, ikke i 1985. Anonymous poster hash: b198e...90b 😂 nå lo jeg godt! Anonymous poster hash: 75a2b...c1a
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #14 Skrevet 21. september 2015 Ja, da var det lett å finn Tja... Jeg har jobbet med overleger, leger med tilleggegsutdannelser, psykiaterer, psykologer, direktører, osv. Kan jo skrive hva barna deres het?! Kanutte Leon Max Jonas Sophia Even Iver Jan Erik Kari Lise Birk Iben Elise Mathias Kristine Anonymous poster hash: e814b...c91 Ja, da var det lett å finne ut hvor du jobber.... Anonymous poster hash: b6f6d...698 Hahaha...seriøst?? Bor du i ei lita bygd oppi dalom? Hørt om store arbeidsplasser??😂😂😂😂 Anonymous poster hash: 889cd...50d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå