oslofrk Skrevet 21. september 2015 #1 Skrevet 21. september 2015 Pga annen tråd her om fjellreven ble jeg påminnet et rart problem. Kan noen forklare meg, eller legge ut bilde av hvordan stroppene skal festes? Det er noen knapper på sekken og knapper på skulderremmene, men jeg får det ikke til å gå opp! 😝 På forhånd hjertelig takk!
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #2 Skrevet 21. september 2015 Pga annen tråd her om fjellreven ble jeg påminnet et rart problem. Kan noen forklare meg, eller legge ut bilde av hvordan stroppene skal festes? Det er noen knapper på sekken og knapper på skulderremmene, men jeg får det ikke til å gå opp! 😝 På forhånd hjertelig takk! Det fulgte med en liten reim (5-10 cm) med knapper, den er til å knappe rundt bærereimene. Anonymous poster hash: ec017...e88
oslofrk Skrevet 21. september 2015 Forfatter #3 Skrevet 21. september 2015 Pga annen tråd her om fjellreven ble jeg påminnet et rart problem. Kan noen forklare meg, eller legge ut bilde av hvordan stroppene skal festes? Det er noen knapper på sekken og knapper på skulderremmene, men jeg får det ikke til å gå opp! 😝 På forhånd hjertelig takk! Det fulgte med en liten reim (5-10 cm) med knapper, den er til å knappe rundt bærereimene. Anonymous poster hash: ec017...e88 Jammen hvordan skal stroppene festes?
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #4 Skrevet 21. september 2015 Pga annen tråd her om fjellreven ble jeg påminnet et rart problem. Kan noen forklare meg, eller legge ut bilde av hvordan stroppene skal festes? Det er noen knapper på sekken og knapper på skulderremmene, men jeg får det ikke til å gå opp! 😝 På forhånd hjertelig takk! Det fulgte med en liten reim (5-10 cm) med knapper, den er til å knappe rundt bærereimene. Anonymous poster hash: ec017...e88 Jammen hvordan skal stroppene festes? Hvis du skal bære den som en veske i hankene, strammer du skulderstroppene slik at de ligger helt inntil sekken ( sånn at du ikke kan træ armene inni), da rekker knappene som er ytterst på snora opp til de knappene på toppen av skulderemmen, og da er de ikke i veien når du bærer sekken i hånda. Anonymous poster hash: ec017...e88
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #5 Skrevet 21. september 2015 Jeg vurderer å kjøpe en slik sekk til tursekk i barnehagen - men de sekkene ser jo ikke særlig behagelige å gå med? Reimene er så tynne. Noen som kan si om de er gode å ha på? Anonymous poster hash: 3184f...012
lisa2 Skrevet 21. september 2015 #6 Skrevet 21. september 2015 De sekkene egner seg ikke til å bruke som tursekk i Bhg, men den er fin å se på.
oslofrk Skrevet 22. september 2015 Forfatter #7 Skrevet 22. september 2015 Pga annen tråd her om fjellreven ble jeg påminnet et rart problem. Kan noen forklare meg, eller legge ut bilde av hvordan stroppene skal festes? Det er noen knapper på sekken og knapper på skulderremmene, men jeg får det ikke til å gå opp! 😝 På forhånd hjertelig takk! Det fulgte med en liten reim (5-10 cm) med knapper, den er til å knappe rundt bærereimene. Anonymous poster hash: ec017...e88 Jammen hvordan skal stroppene festes?Hvis du skal bære den som en veske i hankene, strammer du skulderstroppene slik at de ligger helt inntil sekken ( sånn at du ikke kan træ armene inni), da rekker knappene som er ytterst på snora opp til de knappene på toppen av skulderemmen, og da er de ikke i veien når du bærer sekken i hånda. Anonymous poster hash: ec017...e88 Takk! 😜👍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå