Gå til innhold

Legger jeg opp til trøbbel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En fyr jeg kjenner såvidt er håndtverker, og jeg trenger å få gjort noe hjemme. Han driver firmaet, og de har mye å gjøre, så han sier han evt kan komme hjem til meg å gjøre jobben selv.

Da jeg møtte denne karen første gang skjekket han meg på vis opp, spurte om jeg bodde alene, hadde barn osv. Jeg sa jeg nodde med familien min, en hvit løgn siden jeg er singel, men bor med barn som er familien min. Jeg var ikke inetressert i å bli sjekket opp, og løy for å holde avstand. Dette er måneder siden.

Nå traff jeg ham igjen, kom på at han var håndtverker og spurte ham om han kunne ta jobben. Den vil han visst selv, siden jobben er så liten.

Saken er at jeg ser at han liker meg, og han gir meg komplimenter om at jeg ser bra ut. Jeg tror han bruker situasjonen til bli kjent med meg. Jeg er overhodet ikke inetressert.

Bør jeg bytte håndtverker, eller kjøre på og få jobben gjort?

Anonymous poster hash: 91a8e...768

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes et navn for sånne....

Også kjent som verdens eldste yrke...

Anonymous poster hash: e64c2...41c

Skrevet

Syke kjerringer. Jeg skal betale ham for å få en jobb gjort, en jobb som er yrket hans. Jeg har bedt om å få et tilbud på pris, så her finnes ingen misforståelser.

hi

Skrevet

Noen?

Skrevet

Nei, du får jo bare "fess up", innrømme at du løy fordi du ikke var interessert, og spørre om han fremdeles vil ha jobben?

Anonymous poster hash: 7e9c6...774

Skrevet

Jeg hadde bare smilt fint til han var ferdig med jobben 😂

Anonymous poster hash: 24562...083

Skrevet

Hadde selvfølgelig funnet noen andre til jobben. Syns det er rart du tenkte det var en god ide å ansette han når du vet hvordan situasjonen er.

Anonymous poster hash: 04483...2c7
Skrevet

Det er virkelig bare en ting du kan og BØR gjøre.

Du må kjøpe barneleker, diverse maskuline ting (tenk ølkran, man u skjerf). Så søler du litt frukt i sofaen, tisser utenfor toalettet og legger brukte kondomer ved siden av dobbeltsenga.

Så sier du at familien din er hos svigers, før du er "utro" med mannen.

Husk å betale mannen.

Skrevet

Du må kjøpe barneleker, diverse maskuline ting (tenk ølkran, man u skjerf). Så søler du litt frukt i sofaen, tisser utenfor toalettet og legger brukte kondomer ved siden av dobbeltsenga.

Husk å betale mannen.

Syke menneske.........

Anonymous poster hash: 355e1...641

Skrevet

Jeg føler nok at fyren er ganske pågående, for da vi igjen møttes etter sommeren spurte han igjen om min sivilstand. Denne gangen valgte jeg å fortelle at jeg bor med mitt barn. Så nå vet han at jeg er singel.

Det er jo lov å prøve seg, men jeg liker ikke å avvise folk, jeg er nok litt konfliktsky. Jeg ser for meg at han kommer til å be meg ut, og at jeg må si nei. Men menn må da tåle et ærlig nei? Og hvis han er så pågående som jeg aner, må han ha fått mange nei på sin vei.

Men noe i meg sier at dette kan bli trøbbel.

hi

Skrevet

Selvfølgelig legger du opp til trøbbel. De fleste ville ikke vurdert det - det må da finnes andre håndverkere? Jeg mistenker imidlertid at du kjeder deg litt og trenger litt action i livet. Det er en ærlig sak.

Skrevet

Tro meg, action er virkelig ikke det jeg trenger.

Jeg hadde en avtale med en annen håndtverker, men hører ikke fra ham selv om jeg har minnet ham på avtalen vi hadde. Jeg kommer ikke videre med noe i huset før jeg får fikset dette, så trenger hjelp, og spurte impulsivt denne mannen om han hadde lyst på oppdraget. Og i dag møtte jeg ham tilfeldig igjen, og han ville tydelig snakke med meg, ikke om jobben, og han gav meg en kompliment om mitt utseende. Det var da jeg ble usikker for alvor.

hi

Skrevet

Jeg føler nok at fyren er ganske pågående, for da vi igjen møttes etter sommeren spurte han igjen om min sivilstand. Denne gangen valgte jeg å fortelle at jeg bor med mitt barn. Så nå vet han at jeg er singel.

Det er jo lov å prøve seg, men jeg liker ikke å avvise folk, jeg er nok litt konfliktsky. Jeg ser for meg at han kommer til å be meg ut, og at jeg må si nei. Men menn må da tåle et ærlig nei? Og hvis han er så pågående som jeg aner, må han ha fått mange nei på sin vei.

Men noe i meg sier at dette kan bli trøbbel.

hi

Så lytt til magefølelsen da! Hvis noe sier deg at dette kan bli trøbbel - hvorfor spør du da?

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Husk å betale mannen.

:hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...