Gå til innhold

OJ. Tror pappa og svigermor er i ferd med å "hit it off"

Anbefalte innlegg

Skrevet

De er begge enke og enkemann. Svigermor gjorde det nylig slutt med en samboer hun har hatt i to år. Nå får jeg vite at pappa og hun har vært på flere fjellturer sammen og at han har invitert henne til Toscana i høstmørket..

Blir ikke dette perverst? Om det skulle klaffe blir jo jeg og mannen stesøsken 😁😁😁

Anonymous poster hash: 32de0...de5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trenger en forklaring på hvilke detaljer som gjør dette perverst? Jeg har visst feil forståelse av ordet... Rart, kanskje. Men perverst...?

Anonymous poster hash: e4b0c...7fe
Skrevet

Hahaha. Huff ja. Prøv å ikke tenk sånn. Det skjedde etter dere ble sammen og dere deler ikke blod.

Anonymous poster hash: c5090...b3c

Skrevet

Jeg trenger en forklaring på hvilke detaljer som gjør dette perverst? Jeg har visst feil forståelse av ordet... Rart, kanskje. Men perverst...?

Jeg vet jo at det ikke ER det, sånn rent biologisk/juridisk. Men et stesøsken er til en viss grad et form for søsken i mine øyne..

Anonymous poster hash: 2e50e...5be

Skrevet

Så lenge de er lykkelige .. Gjør det noe?

Anonymous poster hash: b710f...62a

Skrevet

Herlighet, Hi, unn dem den lykken det er å finne hverandre!

Og stesøsken... du og mannen har da aldri vokst opp sammen som stesøsken! Hadde din far og din manns mor blitt samboere mens du og mannen din var småbarn, da kunne vi kanskje snakket om at det ble litt merkelig om du og han fant hverandre.

Men seriøst... det er ikke perverst på noen måte at din far og hans mor har funnet hverandre.

Det mest perverse er kanskje at du føler det slik...

Stesøsken i denne sammenhengen blir en oppkonstruert greie. Du velger å se på det som perverst. De aller fleste ville syntes det var en morsom detalj ingen ville tenke mer over. Og tenk så praktisk, dere slipper å forholde dere til flere besteforeldrepar, slipper føle på skyldfølelse for å være mer hos den ene enn den andre osv. osv.

Tenker det er på tide å bli voksen, HI :P

Anonymous poster hash: 205d5...42f
Skrevet

To voksne mennesker som evt finner hverandre? Perverst?

Absolutt ikke.

Skrevet

De har garantert hatt sex!!

Anonymous poster hash: 864a9...137

Skrevet

Så koselig!!! :hjerte:

Anonymous poster hash: f0760...919
Skrevet

Ikke for å tråkke Hi på tærne,men hvor gammel er du? Jeg er oppriktig nysgjerrig

Anonymous poster hash: b710f...62a

Skrevet

HI, bli voksen! Skjerp deg! Du burde være glad for at pappaen din og svigermoren din finner tonen. Unn de å være sammen. Eller at de faktisk blir gode venner.

Det er ikke noe perverst med dette, det er du som gjør det perverst med dine barnslige følelser. Stesøskengreia er faktisk noe du legger opp til selv, og det er ikke noe du trenger å tenke på, eller syntes er ekkel.. Jeg hadde forstått det om du var 14år, og dette din første forelskelse,men du og mannen din er voksne.. Dere er gift!

Anonymous poster hash: 3c71c...7bf
Skrevet

Dere må skjønne at dette er kødd!😂😂😂

Anonymous poster hash: 4ef62...2f7

Skrevet

Jeg vet jo at det ikke ER det, sånn rent biologisk/juridisk. Men et stesøsken er til en viss grad et form for søsken i mine øyne..

Anonymous poster hash: 2e50e...5be

Hehe... skjønner at det blir rart, men søsken er dere jo ikke når dere ikke har vokst opp sammen. Og dere ble sammen leeeenge før foreldrene deres fant hverandre. 

Blir nok verre om det blir slutt kan jeg tenke meg.

Anonymous poster hash: 507f7...7ec

Skrevet

Fint for barna at bestemor og bestefar er kjærester ;)

Anonymous poster hash: aee1f...ff6
Skrevet

Fint at de finner hverandre. Perverst vil jeg ikke kalle det, men jeg kan se roten til konflikter og familiedrama om et av forholdene ryker.

Anonymous poster hash: 40dc0...c20

Skrevet

Dere må skjønne at dette er kødd!

Anonymous poster hash: 4ef62...2f7

Hvorfor tror du det?

Anonymous poster hash: 36d67...75c

Skrevet

Kan godt hende at det er kødd, det er jo en ganske stor del av problemstillinger her inne.  Men dette er jo noe som kan skje og som har skjedd.  I min omgangskrets har vi et par hvor moren til den ene og faren til den andre fant hverandre og paret syntes at det både var hyggelig og litt rart, mens barnebarna syntes at det var "dødskult" at bestemor og farfar bodde sammen og var kjærester. (Heldigvis har de holdt sammen, for alle kan jo se for seg at det kan bli en smule anstrengte familieforhold om de skulle flytte fra hverandre igjen)

Skrevet

maybe they're even getting it on....

Anonymous poster hash: cc3ac...7f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...