Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #1 Skrevet 21. september 2015 Jeg skal sette inn en hormonspiral på fredag. Er det noen som har dette og hvordan oppleves den? Mistet dere menstruasjonen? La dere på dere, Humørsvigninger og nedsatt sexlyst? Eller merket dere ingenting? 😊 Fortell! Anonymous poster hash: 22598...ce5
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #2 Skrevet 21. september 2015 Litt ubehag å sette den inn, men jeg har elsket den! Har hatt den i snart 5 år og jeg har ikke merket noe som helst! Den er fantastisk. Ingen bivirkninger for min del! Anonymous poster hash: 3c59c...0c5
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #3 Skrevet 21. september 2015 Jeg mistet ikke menstruasjonen og blødde en del mellom menstruasjoner også. Brukte den nesten ett år og tok den ut. Var da lei av blødninger. Anonymous poster hash: a95ac...214
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #4 Skrevet 21. september 2015 Kjente ingen ting når den ble satt i, hadde ujevn menstruasjon i begynnelsen. Det begynte litt og så stoppet det for så å komme litt igjen, men i liten mengde så har ikke brukt tampong og bind på det jeg husker. Ellers har jeg litt humørsvingninger og litt kviser innimellom. Liker ikke humørsvingningene, men resten er til å leve med... Anonymous poster hash: 0a5ef...2b2
*piami* Skrevet 21. september 2015 #5 Skrevet 21. september 2015 Blødde litt vær dag de første 6 mnd. Men etter det sa det stopp:) har ikke hatt mensen på 2 år. Veldig fornøyd😀
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #6 Skrevet 21. september 2015 Blødde litt vær dag de første 6 mnd. Men etter det sa det stopp:) har ikke hatt mensen på 2 år. Veldig fornøyd😀 Blødde litt HVER dag... Anonymous poster hash: 3c6c1...f1a
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #7 Skrevet 21. september 2015 Jeg har hatt hormonspiral i over 1 år nå, og er veldig fornøyd! Har nesten mistet mensen helt. Blør bittelitt en gang i mnd, det er så lite at jeg trenger egentlig ikke å bruke bind en gang! Har fått litt kviser, men det gjør meg ikke så mye. Anonymous poster hash: a895b...da9
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #8 Skrevet 21. september 2015 Satt inn for fem uker siden... Blødd hver dag så er litt lei, men holder ut. Ikke merket noe bivirkninger ellers. Anonymous poster hash: ea658...cb8
*piami* Skrevet 21. september 2015 #9 Skrevet 21. september 2015 Blødde litt vær dag de første 6 mnd. Men etter det sa det stopp:) har ikke hatt mensen på 2 år. Veldig fornøyd😀 Blødde litt HVER dag... Anonymous poster hash: 3c6c1...f1a Ånei, beklager så mye frøken!
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #10 Skrevet 21. september 2015 Ok. Så ingen vektøkning på noen? Det er bra. Har akkurat gått ned 10 kg og ønsker å holde meg der 😉 Jeg er nærmere 40 år, så håper jeg ikke får så mange kviser 😬 Anonymous poster hash: 22598...ce5
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #11 Skrevet 21. september 2015 Jeg hadde blødninger i syv uker å ha sett den inn. Etter det fikk jeg menstruasjon med kanskje seks mnd. mellomrom, det var minimalt (en gul tampong var alt jeg klarte). Jeg merket veldig lite til den. Anonymous poster hash: 4f1d4...027
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #12 Skrevet 21. september 2015 Veldig fornøyd, mistet menstruasjonen nesten med en gang 😀 Ble dessverre litt plaget av kviser pga FOR LITE hormoner i den, så p-piller funket bedre.. Anonymous poster hash: 6b6fe...7ab
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #13 Skrevet 21. september 2015 Så bra at så mange hat positive erfaringer 😊Tørr dere å stol 100% at spiralen hindrer graviditet? Anonymous poster hash: 22598...ce5
Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #14 Skrevet 22. september 2015 Den første jeg fikk satt i forsvant på mystisk vis. Den andre jeg skulle prøve blødde jeg i 2 Mnd i strekk. Etter en stund ble jeg forferdelig trøtt og sliten av absolutt alt. Ville til legen for å sjekke om jeg var gravid for jeg var sikker på at det var jeg! Hormonspiralen lå i vagina, altså ikke der den skulle den hadde glidd ned. Testen var negativ. Legen mente den hadde fungert likevell. Når jeg skulle til å gå så ba hun meg vente litt. Jeg var gravid. 10 uker! Anonymous poster hash: a5766...b35
Gunner Skrevet 23. september 2015 #15 Skrevet 23. september 2015 Jeg blødde i 2 mnd etter at jeg satt den inn, og jeg har eggløsning og mens hver mnd. Er fornøyd, selv om jeg hadde et håp om at jeg skulle miste mensen. Ellers merker jeg ikke stort.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2015 #16 Skrevet 23. september 2015 Merket lite av innsettingen. Men fikk det utført av en gynekolog. Blødde i 5-6 mnd mer eller mindre nesten hver dag, så var nær ved å gi opp. Men holdt ut og nå har jeg mensen en gang pr mnd. Det er ubetydelige mengder og holder med truseinnlegg. Har ikke fått noen vektøkning, men får endel kviser i dagene før mensen. Anonymous poster hash: 286b3...ea2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå