Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #1 Skrevet 21. september 2015 at jeg ikke har følelser for ham mer? Jeg tror vi hadde trengt en time (eller mange) på familievernkontoret. Jeg sliter veldig, prøver virkelig, men greier ikke å mane frem noen gode følelser for ham mer. Vi har ett barn sammen, har vært sammen i 9 år. Skulle gjerne fått tilbake de gode følelsene, men jeg tror det er for sent. Anonymous poster hash: 24364...e5b
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #2 Skrevet 21. september 2015 Jeg holdt på å gå fra mannen, men etter noen timer på familiekontoret ble jeg jammen gravid igjen:) vi fikk en veldig god veileder hun fikk oss til å kommunisere bedre. Verdt et forsøk Anonymous poster hash: e9c11...5a5
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #3 Skrevet 21. september 2015 Du vet ikke hva det er før det er borte. Jeg tenkte som deg, dro fra mannen. I dag angrer jeg. Man tror gresset er grønnere... Det er grønnest der man vanner det. Anonymous poster hash: 4f920...684
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #4 Skrevet 21. september 2015 Jeg ville nok ikke vært så direkte. Kan du snakke med han å si at du opplever at dere trenger noen å snakke med for å finne innhold i ekteskapet eller noe slik? Kunne du tenkt deg et liv uten han? At barna skal ha to hjem? At familien går i oppløsning? Anonymous poster hash: d82ca...d54
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #5 Skrevet 21. september 2015 Fortell at du føler at dere, for din sin del, trenger timer hos FVK, i parterapi. Det er ikke lett å fortelle det til den man deler livet sitt med, men det er vel verdt det Var som deg for 8 mnd siden, gått i parterapi, startet hos fvk og fortsette hos en annen etter hvert, dette pga de problemene vi opplever på sexuelt plan. Vi har fått det betydelig bedre, og følelsene for samboeren min kommer tilbake, men likevel noe annerledes enn hva jeg håpet på, men det er naturlig, når man håper på "den store kjærligheten, type nyforelsket" når det i all realitet nå går over til et dypere plan Anonymous poster hash: a4e70...4d3
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #6 Skrevet 21. september 2015 Jeg gikk fra mannen. Det er vidunderlig! Anonymous poster hash: 99a68...78a
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #7 Skrevet 21. september 2015 Jeg ville nok ikke vært så direkte. Kan du snakke med han å si at du opplever at dere trenger noen å snakke med for å finne innhold i ekteskapet eller noe slik? Kunne du tenkt deg et liv uten han? At barna skal ha to hjem? At familien går i oppløsning? Anonymous poster hash: d82ca...d54 Hmmm..... Det som er greia, er at JA, jeg kunne godt tenkt meg et liv uten ham. Barnet vårt hadde nok taklet fint at vi ikke bodde sammen. HI Anonymous poster hash: 24364...e5b
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #8 Skrevet 21. september 2015 Jeg gikk fra mannen. Det er vidunderlig! Anonymous poster hash: 99a68...78a Det er akkurat det jeg ser for meg at det kommer til å bli, også. Jeg føler jeg har et ekstra barn i han, en ekstra jeg må passe på, rydde etter osv osv..... HI Anonymous poster hash: 24364...e5b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå