Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #1 Skrevet 21. september 2015 Har et lite ''hull'' i tannkjøttet rett bak bakerste tann i munnen. Det lukter forferdelig selv om jeg skyller med listerine minst 2 ganger daglig, og er nøye med å pusse. Har en ekkel blodsmak også som kommer fra samme sted Hva er dette for noe? Har ikke vondt, så det er nok ikke betennelse. Men GUD for en stank Anonymous poster hash: 6eb01...c0f
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #2 Skrevet 21. september 2015 Har et lite ''hull'' i tannkjøttet rett bak bakerste tann i munnen. Det lukter forferdelig selv om jeg skyller med listerine minst 2 ganger daglig, og er nøye med å pusse. Har en ekkel blodsmak også som kommer fra samme sted Hva er dette for noe? Har ikke vondt, så det er nok ikke betennelse. Men GUD for en stank Anonymous poster hash: 6eb01...c0f Vil tro det er matrester som sitter fast der som du ikke får skylt ut. Det kan lukte utrolig vondt Anonymous poster hash: e0a22...0c5
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #3 Skrevet 21. september 2015 Ja det må være det, men hvorfor har jeg en åpning i tannkjøttet? Må være ei tann som er på tur ut? Kanskje ringe tannlegen, orker ikke å gå med denne smaken i kjeften lenger :/ Men jeg føler det blir rart å ringe tannlegen siden det ikke gjør vondt. Anonymous poster hash: 6eb01...c0f
TPK Skrevet 21. september 2015 #4 Skrevet 21. september 2015 Man går da av og til til tannlegen for en sjekk uten at det gjør vondt? Ring og forklar så kan de vurdere om det haster. De kan kanskje sy igjen noe, det høres jo ut som det kan bli betent til slutt med en sånn grop.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #5 Skrevet 21. september 2015 Høres ut som visdomstann. Vil du ikke til tannlegen kan du kjøpe en slik sprøyte med bøyd tut som du kan bruke til å skulle ut matrestene. Hjelper ikke det drar du til tannlegen Anonymous poster hash: 42853...c29
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå