Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #1 Skrevet 21. september 2015 Eller... Jeg vil jo VELDIG gjerne ha ett barn til! MEN jeg har hatt kraftig bekkenløsning med begge barna jeg har nå og det ble værre med sistemann. Jeg kan fortsatt kjenne det til tider, men sambo har lært seg hvordan han knar for å ta vekk det meste av vondten og ett varmt bad tar resten. Men men med sistemann var ikke boforholdene ideelle for bekkenløsning og varme bad var ikke tilgjengelig. Det er derimot alt nå, ideelle og tilgjengelig.. Så har jeg hatt hypermesis med første og "hypermesis" med andre (jeg brakk meg/kastet opp like ofte som med første, men ingenting kom opp. Men det tok veldig på energien og kreftene mine. Var veldig redusert selv om jeg ikke var like dårlig). Jeg er VELDIG redd for å få hypermesis igjen ( det å bare brekke seg kan jeg takle, men ikke den spyinga, det å spy så mye at man spyr seg tom (helvetes vondt!) og sykehusinnleggelse). Meeeen hypermesis eller svangerskapskvalme varer jo bare noen måneder (krysse fingre), men jeg er redd for å få kronisk bekkenløsning. Det jeg tenker mest på... Dette ble veldig rotete, hehe. Mange tanker i hodet, går fort i surr. Jeg vet det kan gå begge veier, men er det noen som har opplevd det samme og kan si hvordan det gikk? Gjerne solskinnshistorier. Hehe Anonymous poster hash: 3501a...1a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå