Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #1 Skrevet 21. september 2015 Var på UL å fikk vite at jeg hadde en MA. Har tatt eb tablett idag... Å ska ta resten om 2 dager.. Spørsmålet mitt er hvor lang tid tok det før du fikk mensen tilbake? Å hvor lang tid tok det før du bøe gravid igjen? Trenger gode tips til å bli gravid igjen Anonymous poster hash: 6607b...e7d
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #2 Skrevet 21. september 2015 Var på UL å fikk vite at jeg hadde en MA. Har tatt eb tablett idag... Å ska ta resten om 2 dager.. Spørsmålet mitt er hvor lang tid tok det før du fikk mensen tilbake? Å hvor lang tid tok det før du bøe gravid igjen? Trenger gode tips til å bli gravid igjen Anonymous poster hash: 6607b...e7d Uff, kondolerer... For meg tok det 5 uker før mensen kom, og ble gravid etter 4 mnd. Men jeg hadde MA i 2.trimester, det tar mye lenger tid å få hormonene på plass da. Anonymous poster hash: a3e0a...8f2
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #3 Skrevet 21. september 2015 Jeg mistet i MA. Utskrapning, med lett blødning i etterkant. Mens etter tre uker. Deretter gravid. Vi hadde sex uten tanke på babylaging (hadde brukt 6 mnd på å bli gravid med det svangerskapet som endte i MA), trengte pause fra graviditetsstyret og vips så var jeg gravid. Måtte du være like heldig! Anonymous poster hash: e195c...819
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #4 Skrevet 21. september 2015 Jeg fikk mensen ca 4 uker etter at jeg mistet. Tok 1,5 år før jeg ble gravid igjen. Anonymous poster hash: b9033...fc1
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #5 Skrevet 21. september 2015 Det var synd å høre. Ha sex hver dag i eggløsningstida er mitt beste tips og ligg med beina og rumpa litt opp etter sex. Og spis sunt og ikke drikk alkohol. Ellers, slapp av og kos deg. Lykke til, håper ny spire sitter snart <3 Anonymous poster hash: 883f5...98d
Moosh Skrevet 21. september 2015 #6 Skrevet 21. september 2015 Jeg mister i begynnelsen av mai, og i slutten av juni testet jeg positiv igjen. Så det kan gå ganske fort. Nå har jeg en herlig jente på 4 1/2 år. Lykke til 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå