Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #1 Skrevet 21. september 2015 Jeg kjøpte noe på en norsk nettbutikk på torsdag i forrige uke, rundt kl 11 på formiddagen så ikke sent på dagen. Fikk mail med sporingsnr litt senere på dagen men sporingen funker ennå ikke. Er ikke det rart? Jeg betalte også ekstra for å få pakken innen 5 dager, det stod ikke noe om virkedager, men er det alltid virkedager som menes? Anonymous poster hash: 71898...6b9
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #2 Skrevet 21. september 2015 Er det Blivakker.no?? De er elendige på det der, får beskjed om at pakken er sendt osv, men så blir det faktisk ikke sendt før flere dager senere. Vent litt og se, og dersom sporingsnummeret ikke virker etter et par dager, så ville jeg ringt de. Anonymous poster hash: 5ad21...8ad
Blomstogbier Skrevet 21. september 2015 #3 Skrevet 21. september 2015 Normalt, opplever det stadig vekk. Pakken er "sendt" uten å være sendt..
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #4 Skrevet 21. september 2015 Når man har fått sporingsnr så må den vel være sendt? Og som sagt jeg betalte fore å få den raskt. Er ikke blivakker nei. Hi Anonymous poster hash: 71898...6b9
Miss Chocolate Skrevet 21. september 2015 #5 Skrevet 21. september 2015 Er vanlig at det tar litt tid fra du får sporingsnummer til du kan spore pakken
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #6 Skrevet 21. september 2015 Det er kun virkedager som tells ja. Det er ikke post på lørdag og søndag. Anonymous poster hash: 41d73...1f2
Elina Skrevet 21. september 2015 #7 Skrevet 21. september 2015 Det skjer alltid når jeg bestiller noe fra BR leker. Vises ikke før etter 5-7 dager, de sender fra sverige, og sporingen er ikke synlig før pakken kommer til grensa. De opplyser heller ikke om det når de sender den men ga meg grunnen da jeg ringte for å spørre om noe var galt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå