Gå til innhold

Dere erfarne slankere/treningsguru - trenger hjelp her

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vekta har ikke rikket seg på 5 måneder, uansett hva jeg gjør. Jeg er egentlig fornøyd med mesteparten på kroppen, men magepølsa og fett på overdelen av lårene vil jeg ikke ha. Synes dere jeg bør stoppe med slanking og heller bygge opp muskler? Det vil si, beholde vekta, men erstatte fett med muskler? Blir det finere da? Og hvilke øvelser hjelper på mageheng og overdelen av lår? Har nå trent regelmessig i 4 uker, i tillegg til flere måneders slanking, og hele kroppen minker i omkrets, men ikke magen. Argh!

Anonymous poster hash: 78282...071
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å få bort magefett må man ofte gå på lavkarbo. Ikke alle som går ned på lavkalori hvis det er for mye karbohydrater der. Så ned med karbohydratene og få i deg nok godt fett, spesielt omega3.

Styrketrening vil gjøre at grunnforbrenningen din går opp, så du bør trene styrke.

Anonymous poster hash: 7cb43...b9d
Skrevet

Løping er den absolutt beste måten å forbrenne fett på. Å løpe langt med lav intensitet er det aller beste!

Unngå sukker også, men på et humant ikke-fanatisk nivå, slik at du ikke sprekker i en frotsende sjokolade-smell fordi du er for streng med deg selv.

Tenk omlegging av livsstil, ikke slanking! Vil du være slank må du gå helhjertet inn for det! Ikke bare ta i et tak i ny og ne!

Anonymous poster hash: 922e8...b08

Skrevet

Løping er den absolutt beste måten å forbrenne fett på. Å løpe langt med lav intensitet er det aller beste!

Unngå sukker også, men på et humant ikke-fanatisk nivå, slik at du ikke sprekker i en frotsende sjokolade-smell fordi du er for streng med deg selv.

Tenk omlegging av livsstil, ikke slanking! Vil du være slank må du gå helhjertet inn for det! Ikke bare ta i et tak i ny og ne!

Anonymous poster hash: 922e8...b08

Hva vil langt si? Hvor ofte ?

Ikke Hi men har samme problemet ...

Anonymous poster hash: a8ff4...c25

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...