Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #1 Skrevet 21. september 2015 Hva skjer? Hvordan gjøres det? Skjærer de en bit av huden?? Skal de ha hår? Ryggmargsprøve?? Livredd!! Det er brystkreft i familien. Mamma og søsteren min som har det! Tar de prøve fra munnhule? Pliiiiis svar!!! Anonymous poster hash: 60c00...4dd
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #2 Skrevet 21. september 2015 Blodprøve. Anonymous poster hash: e81f1...856
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #3 Skrevet 21. september 2015 Jeg og min samboer ble gentestet i forbindelse med veldig mange aborter og flere barn med misdannelser.Vi tok bare blodprøve Anonymous poster hash: 172b3...af8
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #4 Skrevet 21. september 2015 Ingen tvininger deg vel? Ønsker du ikke å vite så takker du nei... Men jeg tror det bare er en blodprøve. Anonymous poster hash: 2900a...eda
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #5 Skrevet 21. september 2015 Hva skjer? Hvordan gjøres det? Skjærer de en bit av huden?? Skal de ha hår? Ryggmargsprøve?? Livredd!! Det er brystkreft i familien. Mamma og søsteren min som har det! Tar de prøve fra munnhule? Pliiiiis svar!!! Anonymous poster hash: 60c00...4dd Unnskyld, men Det hørtes bare så voldsomt dramatisk ut Anonymous poster hash: 0db53...c9b
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #6 Skrevet 21. september 2015 Puh.... Jeg har googlet og fant ett utall skrekkscenarioer.. Takk for svar 😊😘 Anonymous poster hash: 60c00...4dd
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #7 Skrevet 21. september 2015 Men du må da ha fått litt mer info enn "møt på mandag kl 9 så skal vi ta en bit av deg!"?? Du skal vel først til genetisk veiledning og så evt en blodprøve, dersom du selv velger det. Anonymous poster hash: f99b6...02f
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #8 Skrevet 21. september 2015 Du tar blodprøve for å se om du har genet. Dersom du har genet så anbefaler de at du fjerner både eggstokker og begge brystene før du er 35. Gjør du ikke det er det 90% sjanse for å få aggressiv brystkreft. Opererer du er sjansen som normalt 4%. Har du genet må barna dine testest når de blir voksne, dersom du ikke har genet trenger ikke barna testes. Jeg har selv gjort dette. Det høres voldsomt og skummelt ut, men man får god oppfølging og veiledning underveis. Nå fpr man igså silikon samtidig som man fjerner brystene og det gjør alt litt "lettere". Anonymous poster hash: 0d677...851
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå