Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #1 Skrevet 21. september 2015 Barnefars fammilie kjenner virkelig ikke sin egen besøkstid. Svigermor har gnålt om at hun vil være med på fødsel! Da jeg sa nei, sa hun at hun skulle sitte utenfor!! Jeg vlir gal. Denne familien har aldri vist interesse for meg tidligere - og ihar inkludert meg lite i ulike sammenkomster. Hvordan JEG privat er har de ikke brydd seg om. MEN! Nå det kommer til slike ting, da er det ikke måte på hva nysgjerrig og ivrige de blir. Svigermor legger ut OFTE bilder av barnebarna sine på facebook, snap osv! OFTE! Selv vil jeg ikke ha sp mange bilder av barna på fb.. Tenker ett ekstra fint bilde er bedre enn hundre mobilbiler i ulike rare vinkler... Anonymous poster hash: 4e3b1...e9c
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #2 Skrevet 21. september 2015 Hvor er barnefar, deres sønn, i dette? Si NEI og si til jordmødrene at de skal kastes ut om de dukker opp i gangen Anonymous poster hash: 467c3...753
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #3 Skrevet 21. september 2015 Si at du ikke vil ha henne eller noen andre på sykehuset. Og gi beskjed til jm at de ikke skal slippe henne inn. Anonymous poster hash: 489c0...0f0
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #4 Skrevet 21. september 2015 Om hun er så ekstrem, så ville jeg latt vær å si noe.. Her var det min mamma som var slik! Hun skulle være med på fødsel og hun skulle være første som holdt barnet og alt mulig. Jeg ville virkelig ikke ha henne med på fødselen. uansett hva jeg sa, så hjalp det ikke. Hun fikk beskjed når barnet var ute. Sa i tillegg i fra til svigers at de ikke måtte fortelle noe, eller poste noe om det på facebook.. (Ikke at de hadde gjort det uansett, men jeg ville si ifra) Her ble fødselen komplisert og jeg fødte en veldig syk gutt, så jeg er glad for at jeg ikke sa noe til henne, eller lot henne komme bare for å være snill. Dama Klikket og ble skikkelig fornærmet fordi at han måtte ligge ett døgn i kuvøse, og helst ikke bli tatt på av noen pga fare for smitte (Influensatider).. For da fikk ikke hun være første som holdt han med en gang. Stå på ditt, det vil ikke bli bedre før du setter foten ned! Anonymous poster hash: 92ff2...a24
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #5 Skrevet 21. september 2015 Hadde det ganske likt. Svigermor tok helt av, skulle tru at hun var den gravide. Det ble så ille at samboer til slutt brøt kontakten med henne for en periode. Hun var litt mer ydmyk etterpå men det tok nesten ett år før hun ble en person jeg klarer å være i samme rom med, selv om jeg helst ennå vil slippe. Hun skulle være med på fødselen, flytte inn til oss for en lengre periode etter fødselen, velge ca alt av babyutstyr (hun sa at vi ikke fikk lov å velge selv), velge navnet på barnet, og mer. Var kjempe frekk og fikk samboer til å bryte sammen, skremte også mine foreldre. Noen trur tydeligvis at når de blir besteforeldre så har de like stor rett til å bestemme som foreldrene, at de har et stort ansvar og bla bla. Nei det er ikke sånn, hold dere på en normal avstand og vær besteforeldre til barnet. Jeg har heldigvis normale foreldre Anonymous poster hash: 82b62...403
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #6 Skrevet 21. september 2015 Hadde født i stillhet. Anonymous poster hash: 315a6...575
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #7 Skrevet 21. september 2015 Hadde det ganske likt. Svigermor tok helt av, skulle tru at hun var den gravide. Det ble så ille at samboer til slutt brøt kontakten med henne for en periode. Hun var litt mer ydmyk etterpå men det tok nesten ett år før hun ble en person jeg klarer å være i samme rom med, selv om jeg helst ennå vil slippe. Hun skulle være med på fødselen, flytte inn til oss for en lengre periode etter fødselen, velge ca alt av babyutstyr (hun sa at vi ikke fikk lov å velge selv), velge navnet på barnet, og mer. Var kjempe frekk og fikk samboer til å bryte sammen, skremte også mine foreldre. Noen trur tydeligvis at når de blir besteforeldre så har de like stor rett til å bestemme som foreldrene, at de har et stort ansvar og bla bla. Nei det er ikke sånn, hold dere på en normal avstand og vær besteforeldre til barnet. Jeg har heldigvis normale foreldre Anonymous poster hash: 82b62...403 Vil tilføye at jeg var aldri interessant som gravid. De spurte aldri hvordan formen min var,om fødselen gikk greit (hadde ikke likt det om de ba om detaljer men de kunne jo spurt generelt)ol. Alt var baby baby baby! Jeg råder deg til å fortsette å være deg selv, dvs stå for det du mener, ikke la de overkjøre deg fordi de blir sure. Det er de det er noe galt med, ikke deg, men vær også høflig og imøtekommende ellers, så de ikke kan ta deg på at du er frekk eller noe sånt. Det viktigste er at du kan ha god samvitighet for din væremåte, at ikke mannen din kan skylde på deg om det blir krangling med svigers. Anonymous poster hash: 82b62...403
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #8 Skrevet 21. september 2015 Vi ga beskjed etter barna var født. Ingen trenger å vite når jeg føder. Selvsagt drar dere til føden uten at noen vet noe. Anonymous poster hash: 84714...f04
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå