Gå til innhold

Vintersko

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt tidlig å kjøpe, men jeg forbereder meg siden det er så sjukt dyrt :P hvilke er å anbefale til toåring?

I fjor hadde jeg kavat, helt ok. Men da var hun 1,5 år.

Anonymous poster hash: 0029c...271

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har vært fornøyd med Viking til våre barn.

Eldste har veldig smal fot så på han satt Ecco bedre.

Anonymous poster hash: 02550...f56
Skrevet

Vi har brukt viking og ecco. Har vært veldig fornøyd med ecco de siste årene, men de er smale i modellen, så er ikke alltid de har passer. Da har jeg kjøpt viking i stedet. Men det blir jo fort 1000kr/par da. Så om man har flere barn blir det en stor utgift å kjøpe vintersko (og vinterdress og alt tilbehøret...).

Anonymous poster hash: 7f3ec...240

Skrevet

Vi har brukt viking og ecco. Har vært veldig fornøyd med ecco de siste årene, men de er smale i modellen, så er ikke alltid de har passer. Da har jeg kjøpt viking i stedet. Men det blir jo fort 1000kr/par da. Så om man har flere barn blir det en stor utgift å kjøpe vintersko (og vinterdress og alt tilbehøret...).Anonymous poster hash: 7f3ec...240

Har bare 1 barn som trenger sånt utstyr, neste år må vi vel sette av skattepengene til det hehe. Sånn er det.

Viking og ecco, noterer meg det....

Skrevet

Vi har vært fornøyd med Viking til våre barn. Eldste har veldig smal fot så på han satt Ecco bedre. Anonymous poster hash: 02550...f56

Aner ikke om hun har smal eller bred fot, men passer de fleste sko sånn sett. Ponnysko bruker vi endel, de passer fint. De er kanskke brede de?

Skrevet

Anbefaler deg å se på zalando, jollyroom etc etter vintersko på tilbud. Der kan du fort spare noen hundrelapper. Jeg skal gjøre det når jeg får lønn:-)

Anonymous poster hash: de5b2...968

Skrevet

Anbefaler deg å se på zalando, jollyroom etc etter vintersko på tilbud. Der kan du fort spare noen hundrelapper. Jeg skal gjøre det når jeg får lønn:-)

Anonymous poster hash: de5b2...968

Kan få de rimeligere på Ellos også om man har en merkevarerabatt.

Anonymous poster hash: 0f65b...9ad

Skrevet

Ok. Men er det ikke veldig styr å sende tilbake om skoene ikke passer? :)

Skrevet

Ok. Men er det ikke veldig styr å sende tilbake om skoene ikke passer? :)

Jeg er litt sleip der. Prøver i butikk og handler på nett. Eller tar en sjans, har gått bra hittil.

Men det er ikke så mye styr å returnere nei. Bare å pakke de fint inn igjen, sette på returseddel og levere de der du hentet.

Anonymous poster hash: 0f65b...9ad

Skrevet

Ok. Men er det ikke veldig styr å sende tilbake om skoene ikke passer? :)Anonymous poster hash: 0029c...271

Jeg er litt sleip der. Prøver i butikk og handler på nett. Eller tar en sjans, har gått bra hittil. Men det er ikke så mye styr å returnere nei. Bare å pakke de fint inn igjen, sette på returseddel og levere de der du hentet. Anonymous poster hash: 0f65b...9ad
Ok ;)

Skrevet

Har alltid Viking til begge mine. Kjøper når det er 2 for 1 på Skoringen.

Anonymous poster hash: fc644...db8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...