Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #1 Skrevet 21. september 2015 Hos meg da hun gaulet ut " Pia ha mamma-melk" på en kafe. Det hun mente var at hun ville drikke fra mitt glass og for henne var alt melk, men folk må jo ha trodd jeg ammet på min snart-toåring mellom vaflene. Anonymous poster hash: d8794...58b
TinaK 1990 Skrevet 21. september 2015 #2 Skrevet 21. september 2015 Da eldste som 5 åring spurte en dame vi såvidt kjenner om hun har baby i magen.... (hun er bare veldig overvektig) Der og da kunne jeg ønske det var et hull i bakken..
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #3 Skrevet 21. september 2015 Da en dame i heldekkende burka kom inn på bussen og treåringen roper: mamma nå kommer det et spøkelse!!! Anonymous poster hash: 1c16d...a00
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #4 Skrevet 21. september 2015 Er noen år siden, men vi var på en butikk hvor en av personalet var uvanlig grov i stemmen til å være dame. Så treåringen stilte seg opp og så på henne en stund. Så sa han; Hvorfor er du en mann som har på deg dameklær?😳 Var en mamma som latet som hun ikke aaante hvem den ungen var... Haha Anonymous poster hash: a8b62...b76
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #5 Skrevet 21. september 2015 Da en dame i heldekkende burka kom inn på bussen og treåringen roper: mamma nå kommer det et spøkelse!!! Anonymous poster hash: 1c16d...a00 Dette sa femåringen min på flyplassen i sommer🙈 Vi bor på bygda, så dette var nytt for han. Anonymous poster hash: 7a3f1...0bc
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #6 Skrevet 21. september 2015 Da en dame i heldekkende burka kom inn på bussen og treåringen roper: mamma nå kommer det et spøkelse!!! Anonymous poster hash: 1c16d...a00 Dette sa femåringen min på flyplassen i sommer🙈 Vi bor på bygda, så dette var nytt for han. Anonymous poster hash: 7a3f1...0bc Huff... Venter bare på at mine skal si sånt. Faren kaller de Spøkelseskladden.... 😳 Anonymous poster hash: a8b62...b76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå