Gå til innhold

Hva er det pinligste barnet har sagt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hos meg da hun gaulet ut " Pia ha mamma-melk" på en kafe.

Det hun mente var at hun ville drikke fra mitt glass og for henne var alt melk, men folk må jo ha trodd jeg ammet på min snart-toåring mellom vaflene.

Anonymous poster hash: d8794...58b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da eldste som 5 åring spurte en dame vi såvidt kjenner om hun har baby i magen.... (hun er bare veldig overvektig)

Der og da kunne jeg ønske det var et hull i bakken..

Skrevet

Da en dame i heldekkende burka kom inn på bussen og treåringen roper: mamma nå kommer det et spøkelse!!!

Anonymous poster hash: 1c16d...a00

Skrevet

Er noen år siden, men vi var på en butikk hvor en av personalet var uvanlig grov i stemmen til å være dame.

Så treåringen stilte seg opp og så på henne en stund. Så sa han; Hvorfor er du en mann som har på deg dameklær?😳

Var en mamma som latet som hun ikke aaante hvem den ungen var... Haha

Anonymous poster hash: a8b62...b76

Skrevet

Da en dame i heldekkende burka kom inn på bussen og treåringen roper: mamma nå kommer det et spøkelse!!!

Dette sa femåringen min på flyplassen i sommer🙈 Vi bor på bygda, så dette var nytt for han.

Anonymous poster hash: 7a3f1...0bc

Skrevet

Dette sa femåringen min på flyplassen i sommer🙈 Vi bor på bygda, så dette var nytt for han.

Anonymous poster hash: 7a3f1...0bc

Huff... Venter bare på at mine skal si sånt. Faren kaller de Spøkelseskladden.... 😳

Anonymous poster hash: a8b62...b76

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...