Gå til innhold

Er det ufint å be...

Anbefalte innlegg

Skrevet

venner som skal komme å ligge over på hytta ei heilg, om å ta med eget sengetøy/ evt soveposer?

Med mange venner som ligger over, så blir det himla mye sengetøy å vaske etter hver helg...

Hva synes dere?

Anonymous poster hash: 6d96d...11c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt i orden.

Skrevet

Må legge til at hytta ikke har innlagt strøm eller vann. Så ingen vaksemuligheter på hytta, alt må bli med hjem..

Skrevet

Er vel vanlig det?

Anonymous poster hash: 1cd5c...9f9

Skrevet

Puuh! Nå ble jeg glad. Redd jeg ville bli sett på som en dårlig vert om ikke jeg ordnet med sengetøyet.

To av venneparene våre har tre barn hver, resten har to barn, så det blir enorme mengder tøy å vaske etter hver overnatting.

Takk for svar :)

Skrevet

Vi har ofte med venner på hytta og de tar alltid med eget sengetøy, egne håndklær og så deler vi på maten (handler litt hver). Aldri tenkt på det som ufint og de som er med tar det som en selvfølge..

Skrevet

Jeg hadde selvfølgelig tatt med det. Sett på det som det mest naturlige. Også det og spleise på maten. Og gjerne at man lager en middag hver.

Anonymous poster hash: 11fe4...649
Skrevet

Hehe har du sengetøy til så mange ekstra ?

Når min søster og hele hennes familie kommer til oss ber jeg de ta med sengetøy. Jeg har ikke 4+ekstra dyner her i huset, selv om jeg kunne klart å finne laken og sengesett til alle. Og det er hjemme.

Jeg har ikke god råd og ikke stort med lagringsplass så en masse dyner og sengetøy som ikke brukes blir ikke lagret her.

Jeg hadde aldri i verden reagert negativt på å bli bedt om å ta med på hyttetur, ei heller hjemme hos noen så lenge vi skulle reise på en måte som gjør det greit å frakte sengetøyet.

Anonymous poster hash: ae0e2...edd
Skrevet

Har du mange overnattingsgjester, så bør det være helt ok å be de ta med eget sengetøy. :) De burde faktisk spørre selv om de skal ta med noe sånt som sengetøy, håndklær osv. Det gjør iallefall vi om vi skal på hytta til noen venner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...