Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #1 Skrevet 21. september 2015 Eksmannen og jeg gikk fra hverandre for tre år siden, han valgte at annenhver helg var en fin løsning ifht samvær pga jobbtidene hans. Vi er gode venner og jeg har sagt flere ganger at han bare må si ifra om det er noe han vil ha med sønnen vår på. Desverre virker det ikke som om han er så interessert i å være med barnet utenom samværshelger. Det ei seg selv er jo litt trist, men så er det også sånn at han har barnevakt nesten hver helg han har ham Sønnen er såpass liten ennå (5 år) at han ikke tenker så mye på det og har det kjempefint hos besteforeldrene, de rr virkelig fantastiske med sønnen vår, så jeg er ikke redd for at han skal være det. Men etterhvert vil det kanskje bli litt sårt at faren egentlig bare har han 2 netter i mnd? Eller krisemaksimerer jeg? Kan jo være at han ikke vil tenke over det fordi det er normalen for han, men jeg bare skjønner ikke hvordan man bare vil se barnet sitt så lite!?! Anonymous poster hash: 4aa73...014
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #2 Skrevet 21. september 2015 Er det lov det, at far skal ha sønnen så og så ofte, men har barnevakt og er dermed ikke med ungen selv? Anonymous poster hash: 2a338...cd1
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #3 Skrevet 21. september 2015 Det vet jeg ikke, men han har vel like "rett" til å ha barnevakt som det jeg har? Jeg syns bare det er fryktelig trist for gutten sin del, og jeg klarer ikke forstå hvorfor han ikke vil se sin egen sønn oftere. 2-4 dager i mnd, det hadde jeg aldri klart! Anonymous poster hash: 4aa73...014
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #4 Skrevet 21. september 2015 Eksmannen din er idiot. Sånn som min. Guttungen din blir større og sier nok i fra selv. Som min. Blir nok litt bedre da om han lytter til sin sønn. Ellers blir det som min andre sønnen, samme far, som ikke vil dit mer. Ikke vil prate i tlf eller på Skype. Han er lei av å vente rett og slett. Anonymous poster hash: 56579...0a0
TinaK 1990 Skrevet 21. september 2015 #5 Skrevet 21. september 2015 Kanskje disse besteforeldrene også har et stort savn etter å få være med gutten?
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #6 Skrevet 21. september 2015 Kanskje disse besteforeldrene også har et stort savn etter å få være med gutten?Kanskje gutten i det lange løp vinner på å knytte bånd med faren sin? Kanskje besteforeldrene kan besøke barnet hos far hvis de savner ham så fælt? Kanskje han uansett ikke trengte å være hos besteforeldre hver samværshelg, men heller innimellom? Kanskje gutten savner pappaen sin, og kanskje hans behov da bør gå foran besteforeldrenes? Anonymous poster hash: d0543...d1b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå