Gå til innhold

Åh! Våkna sjuk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på 17 mnd er så hes og hoster stygt. Hun var fin før sengetid igår, hostet litt. Jeg selv har kjempevondt i hodet og smerter i det ene øret?!! Har ikke paracet engang :(

Anonymous poster hash: 9df2a...d14

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok?

God bedring?

Anonymous poster hash: 8f3ce...e17

Skrevet

God bedring til dere begge :)

Anonymous poster hash: 4931b...88f

Skrevet

Hva er smerter i øret tegn på? Influensa? :s har dessverre omgåes sikkert 10 potensielle folk som kan ha smittet meg den siste uka. Prøver meg på jobb i kveld da det er kjempemye sykefravær der om dagen!

Anonymous poster hash: 9df2a...d14

Skrevet

Sikkert kreft!

Anonymous poster hash: 4aa76...8ed

Skrevet

Hvis du er generelt tett i nesa, svelget etc kan du ha problemer med å utligne trykk. Kan fint ha smerter i ørene ved vanlig forkjølelse. Influensa er det nok ikke, den har ikke kommet ennå. Ellers kan det være ørebetennelse, smerter fra tenner, ligget på brettet øre og masse annet.

Skrevet

Hvis du er generelt tett i nesa, svelget etc kan du ha problemer med å utligne trykk. Kan fint ha smerter i ørene ved vanlig forkjølelse. Influensa er det nok ikke, den har ikke kommet ennå. Ellers kan det være ørebetennelse, smerter fra tenner, ligget på brettet øre og masse annet.

Jeg kjenner ei som har influensa før den har kommet. Hvert år. Det sier nemlig legen. Tenker mitt om det. (at legen sier at det KAN være influensa feks).

Anonymous poster hash: 4769b...2e1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...