Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #1 Skrevet 21. september 2015 Har nettopp kjørt min til flybussen. Skulle kose meg og "breie meg ut" hjemme som gressenke. Sånn blir det ikke! Jeg er nesten i oppløsning. Leiligheten er bare tom og stusselig... Er litt hormonell kanskje, gravid og alt... Men uansett... Flere som har det sånn?? Heldigvis er det lenge til neste gang her i gården! Dere som har pendlere som drar hver andre, tredje uke; jeg tar av meg hatten. Anonymous poster hash: 4f88d...8bd
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #2 Skrevet 21. september 2015 Min første mann jobbet på sjøen og hadde 3 uker på og 3 uker av. Det var alltid rart og trist når ham dro. Så koste jeg meg hjemme med barna alene, for at det nesten ble rart at han kom hjem igjen. Min nåværende ukependler mer i perioder. Noen ganger 3 mnd og andre ganger bare en uke i måneden. Jeg savner å ha han hjemme, men det blir vanesak her også merker jeg :-) Forstår det er rart, men prøv å nyte total stillhet og venninnetid. Klem til deg! Anonymous poster hash: a1e7d...e16
Mamma_til_2 Skrevet 21. september 2015 #3 Skrevet 21. september 2015 Ja han har nettopp dratt på en ukes jobb, jeg bruker idag på og få huset iorden ( ryddet og vasket) så kan jeg kose meg med barna resten av uken ☺ elsker og være alene og kjenne savnet og så er det så deilig når han kommer hjem☺
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #4 Skrevet 21. september 2015 min har pleid å reise bort i 4-6uker og noen uker fri. Etter 3 barnet kom har det vært tungt og han har nettopp sluttet med det. Nå er det jeg som skal begynne å pendle :-O Anonymous poster hash: bcfa2...ae2
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #5 Skrevet 21. september 2015 Ja han har nettopp dratt på en ukes jobb, jeg bruker idag på og få huset iorden ( ryddet og vasket) så kan jeg kose meg med barna resten av uken ☺ elsker og være alene og kjenne savnet og så er det så deilig når han kommer hjem☺ Får vel være glad for at en føler sånn på det. Godt tegn, det, sikkert ☺ Anonymous poster hash: 4f88d...8bd
Gjest Sekretøsa Skrevet 21. september 2015 #6 Skrevet 21. september 2015 Min mann reiser støtt og stadig. Vet aldri når, hvor eller hvor lenge. Utrolig slitsomt. Hadde vi ikke hatt minste på 2 år hadde det bare vært kjedelig, men nå er det slitsomt. Livet mitt må planlegges rundt hans jobb og jeg er drittlei. Denne mnd har han vært avgårde først 4 dager, så 3, pluss en helg. Vet aldri når det blir tur avgårde neste gang, og alt jeg blir bedt på må svares med forbehold. Det å savne han som person har gått over til å savne hjelp og bistand i heimen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå