Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #1 Skrevet 20. september 2015 Hei, Er det noen som har erfaring som utleier og det å ta saker opp i husleietvisteutvalget? Anonymous poster hash: 46ce5...d0c
Anarkali Skrevet 20. september 2015 #2 Skrevet 20. september 2015 Ja jeg har hatt en sak der gjennom firmaet. Var en enkel prosess selv om jeg syntes at Leieboer fikk vel mange sjanser med utsettelser på å uttale seg når det var tydelig helt fra starten at hun ikke hadde noen intensjon om å gjøre det. Når det er sagt, syntes jeg de var svært profesjonelle og en lett prosess å forholde seg til.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #3 Skrevet 20. september 2015 Ok, takk for svar. Skal den veien nå og er jo veldig spent på hvordan det kommer til å gå. Fikk tilbake en leilighet som ikke så ut og som leietaker vist nok hadde leid ut videre til andre selv om det var kontraktsbrudd. Anonymous poster hash: 46ce5...d0c
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #4 Skrevet 21. september 2015 Ok, takk for svar. Skal den veien nå og er jo veldig spent på hvordan det kommer til å gå. Fikk tilbake en leilighet som ikke så ut og som leietaker vist nok hadde leid ut videre til andre selv om det var kontraktsbrudd. Anonymous poster hash: 46ce5...d0c Eh, da må leier bruke depositum på å fikse ting, det er virkelig ingenting å dra til husleietvistutvalget. Anonymous poster hash: 07e91...269
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #5 Skrevet 21. september 2015 Når man ikke blir enig så må man dessverre gjennom det for å få rett på et beløp fra depositument, Anonymous poster hash: 46ce5...d0c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå