Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #1 Skrevet 20. september 2015 Oppdaget at sønnen min har litt få joggebukser og fôrede bukser, som er det som passer best til temperaturen her nå. Han har mest helt tynne dongeribukser, men kan kanskje bruke dem med ullongs under. Er det for tidlig? Eller er det dumt med ull under bomull? Evt andre forslag, hva bruker deres barn nå? I bhg tar de på regntøy eller bare jakke når de går ut. Pleier vanligvis å bruke fleece eller strikkede ullklær som mellomlag når vi går over på ullundertøy, men det er i alle fall for tidlig. Ligger på 12-15 grader midt på dagen, men morgenene og ettermiddagene begynner å bli ganske kjølige... Også må jeg bare beklage om jeg spør dumt, men jeg synes påkledning på høst og vår er litt vanskelig. Anonymous poster hash: f8a6e...fe9
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #2 Skrevet 20. september 2015 Sønnen min hadde svettet i hjel med ull på nå. Er flere ganger at jeg har kommet for å hente han i barnehagen å da leker barna uten jakke så er ganske grei temperatur. Ull eller strømpebukse er helt uaktuelt her hvertfall. Anonymous poster hash: 00a62...35c
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #3 Skrevet 20. september 2015 Syns 12-15 gr er for varmt for ull. Er vel ikke så mye ute på morgenen at det blir for kaldt å være ute uten? Hadde heller investert i et par tykkere bukser til. Anonymous poster hash: da8bc...9a1
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #4 Skrevet 20. september 2015 Syns 12-15 gr er for varmt for ull. Er vel ikke så mye ute på morgenen at det blir for kaldt å være ute uten? Hadde heller investert i et par tykkere bukser til. Anonymous poster hash: da8bc...9a1 Var det jeg var redd for ja, hadde håpet å slippe å kjøpe noe nytt nå, som bare skal brukes en kort stund. Får kjøpe dem litt store da så de holder til våren også. Takk for svar. HI Anonymous poster hash: f8a6e...fe9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå