Gå til innhold

Hva hadde dere tenkt om dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

At barna får lov til å ut å leke i det fine været selv om det er veldig vått i bakken. De fleste blir våte på sokker etter trampolinehopping og blir litt møkkete på sko og klær? Dette er da bursdagsselskap for 5 åringer.

Anonymous poster hash: 44fd8...d77

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er tipp topp. Hadde blitt bekymra om femåringen kom hjem like ren og pen som da han dro etter endt bursdagsfeiring.

:briller:

Skrevet

Hadde synes det var helt topp at barna er aktive og fornøyde.

Vaskemaskinen vår er til for å brukes.

Skrevet

Klær er til å brukes...

Vaskemaskinen er til brukes....

Unger kan vaskes i dusjen :D

Skrevet

Så bra å se at dere ville tatt det fint.

Var min 5 åring som hadde bursdagsfeiring i dag. Virka som alle foreldrene tok uteleken med godt humør. Men blir jo sittende her å tenke at Kansje det var dumt å la de få leke ut siste timen og at foreldrene irriterer seg selv om de ikke sa noe om det.

Skrevet

Sånn var det her i 6årsdag for litt siden. Plutselig var alle guttene høyt og lavt, og de fleste var selvsagt skoløse. Tror ikke det var en eneste som hadde alle plagg tørre eller rene når selskapet var over. Akkurat som det skal være :)

Anonymous poster hash: 0551b...1db

Skrevet

Hadde ikke gjort meg noe, men ville satt pris på å få beskjed om at sønnen min sannsynligvis hadde våte sokker, så han ikke ble gående med dem resten av dagen. Han hater å skifte klær, så han sier aldri fra om sånt selv. :P

Anonymous poster hash: f8f7b...ffd
Skrevet

Godt å høre det ikke bare er her de blir våte og skitten. Er aller første Barnebursdag her i huset og vil helst ikke bli ho som gjør alt galt.

Skrevet

Utebursdag er supert, men greit å få en melding om det på forhånd.

Jeg kler barna etter vær og anledning, og til bursdag pynter de seg og tar gjerne på en favoritt.

Til utebursdag dropper vi hvitt og skjøre favoritter. Forventer å få de hjem med flekker av kake og brus, men ikke dekket av søle med mindre det var varslet utebursdag.

Sur hadde jeg ikke blitt, men hadde sukket inni meg.

Anonymous poster hash: 97500...339

Skrevet

Hadde ikke gjort meg noe, men ville satt pris på å få beskjed om at sønnen min sannsynligvis hadde våte sokker, så han ikke ble gående med dem resten av dagen. Han hater å skifte klær, så han sier aldri fra om sånt selv. :P

Anonymous poster hash: f8f7b...ffd

Foreldre kom mens de var ute og ble informert om det :-)

Han ene måtte jeg ta kattevask av føttene på med klut og vann, han fant seg en sølepytt og gå barfot i. Foreldrene der og tok det kjempe fint og var ikke noe problem at han ikke var blitt helt ren. Kun ren nok til å få på sokker og sko igjen.

Skrevet

Jeg kler barna etter vær og anledning, og til bursdag pynter de seg og tar gjerne på en favoritt.

Til utebursdag dropper vi hvitt og skjøre favoritter. Forventer å få de hjem med flekker av kake og brus, men ikke dekket av søle med mindre det var varslet utebursdag.

Sur hadde jeg ikke blitt, men hadde sukket inni meg.

Anonymous poster hash: 97500...339

Var egentlig inne bursdag. Men plutselig ville alle ut for å leke i finværet. De var ikke helt dekke av søle altså, våte sokker var nok største problem på de fleste barna.

Skrevet

Sur hadde jeg ikke blitt, men hadde sukket inni meg.Anonymous poster hash: 97500...339

Men det er da forskjell på en planlagt utebursdag og at barna i fryd leker i hagen og hopper på trampolina i fint vær. For meg er det faktisk en selvfølge at barna i løpet av bursdagen havner i hagen da de færreste orker å holde 10-12 hyperaktive gutter i 6-7 årsalderen inne i huset om været er greit. Mine barn pynter seg til barnebursdager, men de har aldri på seg "skjøre" klær. Tror faktisk ikke de har noen sånne jeg :)

Anonymous poster hash: 0551b...1db

Skrevet

Hadde syntes det var supert at de hadde fått vært ute og lekt og rørt på seg! :-)

Anonymous poster hash: 2f588...b76

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...