Gå til innhold

Snur seg på magen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og skremmer vettet av mammaen.

Hun er 4 mnd og snur seg i senga.

Vet man liksomskal la dem være når de snur seg selv, men hun er ikke så sterk når hun ligger på magen på dagtid.

Blir lite sammenhengende søvn framover...

Anonymous poster hash: 0f483...d12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min snudde seg om natten før han var 3 mnd, så jeg kjøpte et "belte" med to myke klosser på hver side som forhindret han i å snu seg. Alt for tidlig å sove på magen! Husker ikke helt hva det het, men du kan jo google det. Kjøpte på ebay :)

Anonymous poster hash: 36480...309

Skrevet

slutt og vær så hysterisk, barn klarer seg fint, min sov fra magen fra 4mnd alderen og lever i beste velgående, han sov på magen til han var 20 mnd, nå sover han bare på siden eller ryggen

Anonymous poster hash: 06fdd...c50
Skrevet

Min snur seg også over på magen (3.5 mnd gammel). Jeg snur henne tilbake når jeg merker det, men vet ikke om hun har sovet slik to timer eller 5 minutter siden jeg også (prøver) å sove om natta.

Hun snur seg enda ikke tilbake til rygg så er ikke helt komfortabel med å la henne ligge og sove på magen på natta enda.

Min første var også magesover, og jeg snudde også henne når jeg merket det. Da hun begynte å rulle fra mage til rygg gadd jeg ikke snu henne lenger.

Skrevet

slutt og vær så hysterisk, barn klarer seg fint, min sov fra magen fra 4mnd alderen og lever i beste velgående, han sov på magen til han var 20 mnd, nå sover han bare på siden eller ryggen

Slutt å være så frekk og ovenpå. Det må være lov å bekymre seg over slikt uten å bli kalt hysterisk, all den tid man får helt klare anbefalinger fra alle fagpersoner om at barnet ikke skal sove på magen.

Anonymous poster hash: 2b3bc...8d2

Skrevet

Slutt å være så frekk og ovenpå. Det må være lov å bekymre seg over slikt uten å bli kalt hysterisk, all den tid man får helt klare anbefalinger fra alle fagpersoner om at barnet ikke skal sove på magen.

jeg synes hun fremstår slik,det må være lov

Skrevet

slutt og vær så hysterisk, barn klarer seg fint, min sov fra magen fra 4mnd alderen og lever i beste velgående, han sov på magen til han var 20 mnd, nå sover han bare på siden eller ryggen Anonymous poster hash: 06fdd...c50

Slutte å vær hysterisk fordi din PERSONLIGE erfaring tilsier at det går helt fint?

Beklager, men stoler nok bittelitt mer på fagpersoner.

Hva med å gi HI et konstruktivt svar?

Sønnen min snudde seg også tidlig. Husker hvor ubehagelig vi synes det var. Etter råd fra HS lot vi han ligge i og med at han snudde seg selv. Det gikk ganske lang tid før jeg sluttet å våkne for å sjekke om alt var greit, men så ble vi sakte men sikkert fortrolige med det.

Om du bekymrer deg veldig, kan du jo sjekke ut ulikt utstyr som finnes for å hindre at han snur seg? :)

Anonymous poster hash: 9cfd3...99c

Skrevet

Da er det vel lov å si du er en ufølsom drittsekk?

Lær deg å kommunisere.

Anonymous poster hash: e1ada...afa

Skrevet

Vår på 3 mnd legger seg også på magen om natta. Jeg snur henne når jeg oppdager det. Hun ligger jo ikke med nesa nedi madrassa, så jeg stresser ikke med det. Men hun klarer å snu seg på ryggen selv dersom hun ønsker det.

Anonymous poster hash: de8bc...515

Skrevet

Du må tenke og synes akkurat hva du vil. Det er noe helt annet å si det du tenker til folk i enhver situasjon. Dette du gjorde her er er typisk eksempel på bedrevitende drittsekkoppførsel.

Skrevet

Sovelklosser som en skriver over her er supert, det er to myke klosser som ligger på hver side av barnet og gjør at det ikke kommer over på magen. Skjønner godt du ikke liker det hvis baby enda ikke er så sterk på magen ❤️ Dere får øve ekstra på å ligge på magen i tillegg, så føler du deg kanskje litt tryggere? 😃

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...