Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #1 Skrevet 20. september 2015 Jeg er sykemeldt nå, med psykiske vansker. Det gir seg egentlig mest utslag i at jeg er fryktelig trøtt og sliten, og ekstremt glemsk. Bør jeg være åpen om plagene med venner, familie, barnas venners foreldre og samboerens familie? Og hva med mor til mine stebarn som vet jeg sykemeldt, men ikke hvorfor? Anonymous poster hash: 8cd53...e35
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #2 Skrevet 20. september 2015 Jeg hadde ikke vært det. Jeg mener det er så mye stigma knyttet til psykisk sykdom fremdeles, at det kunne få uheldige utslag å fortelle til såpass perifere mennesker som barnas venners foreldre etc. Med nærere relasjoner; tja. Det kommer an på relasjonen. Det er fint at noen orker å ta kampen for å nedkjempe stigma, men jeg har ikke ressursene til det. Anonymous poster hash: 6d2ec...347
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #3 Skrevet 20. september 2015 Hadde ikke sagt grunnen. De trenger ikke vite. Anonymous poster hash: 65f96...a55
megmegmeg Skrevet 20. september 2015 #4 Skrevet 20. september 2015 Ja, det syns jeg. Psykisk helse burde ikke være tabu!
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #5 Skrevet 20. september 2015 Jeg hadde (og har) ikke vært det. Det kommer til å merke deg i deres øyne for alltid. Ok, psykisk sykdom BURDE ikke være tabu, men det ER det. Om du kan si det til absolutt nærmeste familie kommer an på familien din. Anonymous poster hash: 81dc2...722
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå