Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #1 Skrevet 20. september 2015 Vil ikke fremstå som desperat eller sånt. Jeg har kjent mye mindre liv siste 2 dagene. Jeg har prøvd kaldt isvann, sjokolade og andre søtsaker. Jeg kjenner ungen men ikke som før. Jeg er ca 29/30 uker. Må jeg til legen når jeg kjenner henne? Eller kan det være redusert sparking pga stess og litt mas pga besøk? Da blir det mer oppvartning og gåing enn ellers. Anonymous poster hash: ae676...67c
Tauriel Skrevet 20. september 2015 #2 Skrevet 20. september 2015 Kontakt føden så får du svar... Til meg sa de at de liker og bli ringt med spørsmål til alle døgnes tider
Gjest Muji81 Skrevet 20. september 2015 #3 Skrevet 20. september 2015 Ring føden! Mindre liv skal sjekkes opp!
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #4 Skrevet 20. september 2015 Får ta turen inn i morgen. Bor i utlandet. Er dessverre ikke samme system her. Og jeg kan ikke språket så godt enda. Jeg kjenner henne jo. Kaster i meg en sjokolade nå.. Anonymous poster hash: ae676...67c
Gjest Muji81 Skrevet 20. september 2015 #5 Skrevet 20. september 2015 Får ta turen inn i morgen. Bor i utlandet. Er dessverre ikke samme system her. Og jeg kan ikke språket så godt enda. Jeg kjenner henne jo. Kaster i meg en sjokolade nå.. Anonymous poster hash: ae676...67c Gjør det. Jeg vil ikke skremme deg...men mindre liv kan Være noe farlig. Mest sannsynlig er det ingenting, men med ufødte liv er det bedre å fremstå som en hysterisk masekopp enn å angre på det i ettertid
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #6 Skrevet 20. september 2015 Jeg ville tatt turen i dag. 17 juni i år reagerte jeg på mindre liv. Kjente han 18 juni, men 19 juni på morgenen kjente jeg ikke noe og han ble erklært død. En tur for mye er bedre enn å dra hjem å bestille gravstein. Anonymous poster hash: a6fa8...190
sves Skrevet 20. september 2015 #7 Skrevet 20. september 2015 Så langt i graviditeten reagerer ikke barnet like mye på sukker som tidligere. Sjekk deg heller en gang for mye. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #8 Skrevet 20. september 2015 Du skal kontakte føden. Leste intervju med en lege på Riksen. Han sa at kvinner generelt er for redde for å virke hysteriske. Det skal vi ikke være. De er der for oss og barna våre. Du kjenner babyen sitt aktivitetsnivå. Endrer det seg så ringer du. Min ble brått stille i uke 32. Kom inn etter 20 timer med minimalt med bevegelse. Og DA når de koblet meg på overvåkning så våknet hun. Det ble full fest inni der og ikke noe galt. Følte meg litt dum men jordmor sa det var BRA jeg kom inn. Hun sa også at det var ikke unormalt at baby kunne ha lengre periode med søvn men at de likte å kontrollere hvis så skjedde. Ring du. Masse lykke til. ❤️❤️ Anonymous poster hash: f228c...c6f
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #9 Skrevet 20. september 2015 Jeg reddet livet til min datter i uke 32 ved å være "hysterisk" (dvs, ingen på sykehuset kalte meg hysterisk i det hele tatt). Dra heller en gang for mye. Anonymous poster hash: d4c76...b4f
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #10 Skrevet 20. september 2015 Jeg reddet min datters liv ved å ikke gi meg. Hun hadde ikke vært en glad tre-åring om jeg hadde hørt på den frekke jordmoren som prøvde å bagatellisere min bekymring over lite liv. Da jeg endelig ble undersøkt, gikk alarmen og ungen røsket ut med akutt keisersnitt. Anonymous poster hash: 6ffde...d81
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #11 Skrevet 20. september 2015 Ved lite/mindre liv må man raskt kontakte føden. Noen ganger har bare barnet snudd seg, men for de barna som beveger seg mindre, kan det stå om alt fra timer til uker før de dør. Man kan ikke vite hvor lenge hvert enkelt barn har, og man skal derfor kontakte føden raskt. Anonymous poster hash: fcc9b...710
Mamma til 2 søte Skrevet 20. september 2015 #12 Skrevet 20. september 2015 Jeg reddet livet til min datter i uke 32 ved å være "hysterisk" (dvs, ingen på sykehuset kalte meg hysterisk i det hele tatt). Dra heller en gang for mye. Anonymous poster hash: d4c76...b4f Samme her men i uke 37.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #13 Skrevet 20. september 2015 Jeg dro på føden for en sjekk pga mindre liv,alt ok,mem angrer ikke på at jeg sjekket det opp. Fikk beskjed om å ringe igjen om det samme skjedde senere Anonymous poster hash: 25479...a1b
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #14 Skrevet 20. september 2015 Sjekk dette!! Noen bekjente av oss mistet nettopp tvillinger i uke 32 etter å ha kjent mindre liv i to dager. Anonymous poster hash: 89514...fb2
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #15 Skrevet 20. september 2015 Jeg ville tatt turen i dag. 17 juni i år reagerte jeg på mindre liv. Kjente han 18 juni, men 19 juni på morgenen kjente jeg ikke noe og han ble erklært død. En tur for mye er bedre enn å dra hjem å bestille gravstein. Anonymous poster hash: a6fa8...190 Ord blir fattige... Anonymous poster hash: 25479...a1b
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #16 Skrevet 20. september 2015 Enig med at du må ringe føden. Jeg har kjent lite liv rundt de ukene du nevner i begge mine svangerskap, og har kontaktet føden i begge tilfeller. Alt ok, men aldri om jeg angrer. Det er på denne tiden at det blir trangere om plassen og bevegelsene kan føles annerledes ut, ikke så kraftige og mer dult og glidende bevegelser enn spark. Det er likevel ikke så trangt at ikke baby kan snu seg, og ligger barnet med ryggen mot magen, kan du gjerne kjenne mindre liv. Men ring nå føden for en sjekk! Anonymous poster hash: fa5d6...f1a
februarprins2013 Skrevet 20. september 2015 #17 Skrevet 20. september 2015 Jeg Kontakt legen når jeg kjente mindre liv i uke 32, da hadde han vert stille i nesten et døgn, og da hadde han snudd seg,men alltid lurt og sjekke
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #18 Skrevet 20. september 2015 Sjekk dette!! Noen bekjente av oss mistet nettopp tvillinger i uke 32 etter å ha kjent mindre liv i to dager. Anonymous poster hash: 89514...fb2 Jeg har tvillinger og lite liv hele svangerskapet så dette er nytt for meg. ..å kjenne liv altså. Kasta innpå mye sukker i sta og hun sparker. Ikke de vanlige basketak som før eller så mye vending. Reiser på sykehuset i morgen ja. Anonymous poster hash: ae676...67c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå