Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #1 Skrevet 20. september 2015 Mandager er stressdager hos oss. Da må jeg lage mat på dagen som jeg kan varme opp på ettermiddagen sånn i full fart. Hvilken matrett er ditt beste tips til slike dager? Anonymous poster hash: 3f4cf...af7
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #5 Skrevet 20. september 2015 Ibgen spesifikke retter? Anonymous poster hash: 3f4cf...af7
MammantilNurket Skrevet 20. september 2015 #7 Skrevet 20. september 2015 Lag en suppe fra bunnen. Du kan f.eks. Lagesøtpotetsuppe med pastinak, tomatsuppe eller blomkålsuppe Det er både godt og mettende.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #8 Skrevet 20. september 2015 Bolognese! Vi har veldig hektiske mandager og har sikkert bolognese annenhver mandag. Lager en stor porsjon (x3-4-5) søndag og setter en porsjon i kjøleskapet til dagen etter og resten porsjoneres i isbokser i fryseren som kan taes opp en mandagsmorgen og er klar til oppvarming mandag ettermiddag spaghetti går fort å koke Anonymous poster hash: 28e3c...106
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #9 Skrevet 20. september 2015 Hva som helst kan vel varmes opp igjen? Enig i det, men vil påstå at feks biff eller fiskefilet ikke er så veldig godt å varme opp igjen til samme rett igjen (fisk kan brukes i fiskegrateng feks, men det var jo ikke helt det HI mente). Anonymous poster hash: a1c68...5bf
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #10 Skrevet 21. september 2015 Takk for svar. Ja tenkte på en sånn type alt-i-ett middag evnt med pasta/ris ved siden av. Lurer på i dag å lage enten biff stroganoff eller bolognaise. 4-åringen spiser lite av dette da, men det gjør hun med det meste. Eller kanskje jeg lager tomatsuppe som er hennes favoritt. Anonymous poster hash: 3f4cf...af7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå