Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #1 Skrevet 20. september 2015 8 uker inn i ammingen så fikk jeg gradvis utslett av elveblest på armer, hals og bryst, dette kom og gikk, klødde og ikke klødde, toppet seg en ettermiddag hvor jeg spiste egg og majones, skikkelig utslett. Trodde nesten at jeg hadde utviklet eggallergi. Tok en allergitabelett og utslettet forsvant. Jeg har kraftig allergi av pollen men har holdt meg borte fra allergitabeletter siden jeg har gått gravid og nå ammer, men ble anbefalt av legen å ta dette en liten periode. Nå tør jeg ikke stoppe med tablettene, redd for at utslettet skal komme tilbake noen som har erfaring? Siden baby ble født for 12 uker siden så har jeg (naturligvis) sovet mindre, spist mindre enn normalt og fått veldig lavt jern ble jeg fortalt. Lurer på om det er dette som er årsaken til utbruddene, eller at jeg rett og slett har utviklet en eller annen matallergi Anonymous poster hash: e3e75...a99
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #2 Skrevet 20. september 2015 Hormoner hormoner hormoner Du får krysse fingre for at det går tilbake etter ammingen. Jeg mistet 2/3 av min allergi etter mitt siste barn. Fantastisk! Kjenner ei som fikk epileptiske anfall grunnet hormonendringer... Graviditet Kjenner ei som har fått alvorlig Melasma grunnet hormonendringer.. Graviditet Hvis det ikke blir bedre.. ..det kunne vært verre Anonymous poster hash: 9d13b...6d2
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #3 Skrevet 20. september 2015 Min svigerinne ble allergisk av egg når hun gikk gravid. Vet dessverre ikke hvorvidt dette er "normalt" eller ikke. Anonymous poster hash: 85ed7...1d6
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #4 Skrevet 20. september 2015 Hormoner hormoner hormoner :)Du får krysse fingre for at det går tilbake etter ammingen. Jeg mistet 2/3 av min allergi etter mitt siste barn. Fantastisk!Kjenner ei som fikk epileptiske anfall grunnet hormonendringer... GraviditetKjenner ei som har fått alvorlig Melasma grunnet hormonendringer.. Graviditet Hvis det ikke blir bedre.. ..det kunne vært verre Anonymous poster hash: 9d13b...6d2 oi,mdet var jo drøyt da Anonymous poster hash: e3e75...a99
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #5 Skrevet 20. september 2015 Min svigerinne ble allergisk av egg når hun gikk gravid. Vet dessverre ikke hvorvidt dette er "normalt" eller ikke. Anonymous poster hash: 85ed7...1d6 jun fikk det ja:o hvordan merket hun det? Anonymous poster hash: e3e75...a99
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2016 #6 Skrevet 17. oktober 2016 Hormoner hormoner hormoner :)Du får krysse fingre for at det går tilbake etter ammingen. Jeg mistet 2/3 av min allergi etter mitt siste barn. Fantastisk!Kjenner ei som fikk epileptiske anfall grunnet hormonendringer... GraviditetKjenner ei som har fått alvorlig Melasma grunnet hormonendringer.. Graviditet Hvis det ikke blir bedre.. ..det kunne vært verre Anonymous poster hash: 9d13b...6d2 Elveblesten gav seg etter 6 mnd og det var noen tøffe mnd! Mtp på allergien min var fraværende i svangerskapet så mente hudlegen at det var kroppens måte å "ta igjen" allergien på?! Er redd for at samme problem kommer til å dukke opp ved neste svangerskap/ eller når barnet er født for det var ikke noe hyggelig nei! Men det du skriver ift anafylaktisk anfall så er dette meget sjeldent heldigvis, men stakkar stakkar person Anonymous poster hash: e3e75...a99
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2016 #7 Skrevet 17. oktober 2016 Jeg fikk allergi for flere matvarer etter første graviditet (hadde noen fra før), men kunne spise hva jeg ville når jeg var gravid med nr to og tre 😄 Hormoner ja. Anonymous poster hash: 82d1e...5e2
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2016 #8 Skrevet 17. oktober 2016 Jeg fikk allergi for flere matvarer etter første graviditet (hadde noen fra før), men kunne spise hva jeg ville når jeg var gravid med nr to og tre Hormoner ja.Anonymous poster hash: 82d1e...5e2 usj, noe drit det der altså :0 jeg turde ikke prøve meg på matvarer som jeg er allergisk mot, selv om jeg var fin i svangerskapet, er så pysete på det Anonymous poster hash: e3e75...a99
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå