Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #1 Skrevet 20. september 2015 som i en som takler en del og folk respekterer? Anonymous poster hash: b23e9...9de
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #2 Skrevet 20. september 2015 Ja. Jeg føler det ikke alltid selv, men får det "bekreftet" av dem rundt meg. Anonymous poster hash: 67c2c...eb4
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #3 Skrevet 20. september 2015 Ja. Anonymous poster hash: 76f99...ab6
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #4 Skrevet 20. september 2015 Ja, det er jeg. Men har slett ikke alltid vært det. Har jobbet meg dit. Utrolig deilig følelse for en som ble mobbet nesten i døden som ungdom. Anonymous poster hash: 2a082...795
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #5 Skrevet 20. september 2015 Aner faktisk ikke. Jeg er fysisk sterk, teller det? Anonymous poster hash: cd2d0...26d
Gjest Pusikatt Skrevet 20. september 2015 #6 Skrevet 20. september 2015 Ja. Jeg tror de fleste synes de er sterke. Alle har opplevd noe som krever styrke, og derfor anser de fleste seg som sterke. De overlevde jo.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #7 Skrevet 20. september 2015 Nei.. jeg blir stadig overveldet av følelser og blir fort sliten om det er for mye. Nervesystemet mitt virker igrunn overfølsomt eller veldig fin-innstilt. Har vært deprimert I perioder og kan streve litt med angst. Orker ikke gå på kino feks for får angst av den høye lyden. Holder meg jo gående, jobber og tar meg av barna, men sliter med lavt energinivå og kjenner meg ofte litt overbelastet. . Anonymous poster hash: e466c...5ae
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #8 Skrevet 20. september 2015 Som anonym tør jeg si selv at: ja, jeg er sterk som fy! Har møtt mye motstand og opplevd mange vonde ting i voksen alder, men jeg nekter å la det knekke meg. Anonymous poster hash: 8d7aa...d49
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #9 Skrevet 20. september 2015 Ja, jeg har hatt et jævlig liv fra jeg ble født, og hatt det tøft som voksen og. Jeg har aldri latt det knekke meg. Men samtidig hva er valget? Jeg har ikke et eneste menneske, som kan komme og plukke meg opp, om jeg faller sammen. Så da må man bare stå på bena og kjempe da. Men jeg er så utrolig sliten og lei nå. Og tenker at det må virkelig snu snart. Er bare ekstra mye om dagen og. Anonymous poster hash: be43e...0ce
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #10 Skrevet 20. september 2015 Ja, det er jeg. Jeg har opplevd et spesielt opprivende samlivsbrudd, å bli alene med barn, å være alvorlig syk selv, å mistenke at et nært familiemedlem hadde alvorlig kreft (dette noe heldigvis avkreftet). Mange sier til meg at de hadde "lagt seg ned", blitt alvorlig deprimert og ikke klart å jobbe. Jeg er så heldig at jeg har god psyke, og har kommet gjennom dette, selv om det fortsatt gjenstår mye. Man kommer langt med godt nettverk! ❤️ Anonymous poster hash: 56c80...f28
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #11 Skrevet 20. september 2015 Kanskje ikke den sterkeste, men veldig sta og seig. Blir først slått litt i bakken før jeg kjører på videre og jobber meg systematisk gjennom utfordringer Anonymous poster hash: fdcc7...f96
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #12 Skrevet 20. september 2015 Ja. Motgang har jeg lagt bak meg. Min drivkraft er gleden! Anonymous poster hash: 82446...b47
*Miss Marple* Skrevet 20. september 2015 #13 Skrevet 20. september 2015 Det viser seg at jeg er sterk som fy. Litt overraskende for oss alle da jeg kan syte kraftig over bagateller.
Guttaboys Skrevet 20. september 2015 #14 Skrevet 20. september 2015 Ja, men jeg har også mine sårbare sider som alle andre.
Iiiiik Skrevet 20. september 2015 #15 Skrevet 20. september 2015 Jeg vet ikke om jeg er sterk, men jeg er veldig flink til å huske alt som er bra og husker nokså dårlig det som ikke er så bra. Attribuerer gjerne innover når jeg lykkes og utover når jeg mislykkes. Har god evne til å bli hørt også, i hvert fall som regel.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #16 Skrevet 20. september 2015 Både sterk og svak. Jeg er veldig myk og følsom og har litt for mye empati. Gråter lett på vegne av andre. Jeg er likevel sterk og står støtt når jeg må. Jeg handler alltid og blir aldri lammet. Det er alltid meg mine venner ringer først når noe skjer. Og jeg står på døren deres så raskt jeg kan. Så gråter jeg når alt er over. Anonymous poster hash: e9ffd...d41
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #17 Skrevet 20. september 2015 Både og. Har overlevd omsorgsvikt og hatt meg selv som eneste støtte gjennom utflytting som femtenåring, rusmisbruk og spiseforstyrrelser. Jeg er veldig ressurssterk og har tatt en krevende utdanning og har en veldig god stilling med stor innflytelse. Jeg er i et stabilt forhold, er en god mor og har alt på stell i livet mitt nå. Jeg jobber konstant med meg selv og er godt kjent med med mine svakheter. Jobber nesten hver dag med egenterapi, spesielt når det gjelder selvregulering. Jeg kjenner ofte triggere, og kan spore dem tilbake til barndommen. Hadde dog ikke vært der jeg er i dag uten opplevelsene, så velger å tenke at det er en lærdom i det og noe som gjør meg sterk. Anonymous poster hash: 89d2b...418
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå