Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #1 Skrevet 20. september 2015 Er overalt, skal overalt. Vil ha banan. Setter henne i spisestolen og hun klatrer ut av den og opp på bordet. Vil ha banan, vil ikke ha banan. Pælmer i gulvet. Kaster leker hardt i gulvet. Hyler når hun ikke får viljen sin. Legging er vi stortsett to om..har brukt mellom 1-1,5 time hver kveld. 17 mnd. Herlig men slitsom alder.. Var alene med eldste fra hun var 19 mnd, men kan ikke huske det var så mye jobb! Får høre at hun bare er blid og fornøyd fra besteforeldre, men her hjemme blir man sliten altså.. Anonymous poster hash: 3ad8c...d59
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #2 Skrevet 20. september 2015 Besteforeldrene har nok et mer avslappet forhold til ting. Anonymous poster hash: f66f4...744
TPK Skrevet 20. september 2015 #3 Skrevet 20. september 2015 De tester ofte mer grenser med foreldrene enn med andre.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #4 Skrevet 20. september 2015 Helt lov å bli sliten. Det er intenst. Men leggerutinene bør dere kanskje gjøre noe med. Hvis dere må være to og det tar inntil halvannen time hver kveld, bør dere se om det er noe dere kan endre på. Anonymous poster hash: d148a...7f0
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #5 Skrevet 20. september 2015 Jeg var så godt som alene med min 16mnd i 6 uker, mannen var i innspurten med masteren, og var kun hjemme for å sove 6 timer i døgnet. Ham var forøvrig så stressa at han ikke var dugenes til noen ting de få våkne minuttene han var hjemme (takk gud for at den tida er ferdig!). Og barnehagen var sommerstengt. Den første uka husker jeg var et slit, men så fant vi vår rutine og det gikk seg til. Men et par uker etter masterinnleveringa, og normale dager igjen, dro mannen bort ei helg. Og hjelpe meg hvor slitsomt det brått var. Man venner seg fort til å være flere altså! 😊 Skjønner godt at du er sliten. Ettåring er ulidelig travelt. Null fornuft, og gassen på for fullt fra de våkner til de sovner. Anonymous poster hash: 782e1...8d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå