Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #1 Skrevet 20. september 2015 Nå lurer jeg bare på hvor lang tid konsultasjonstimene tar? Har time kl 9 for å hente utstyr som jeg skal sove med, skal inn igjen kl 9 dagen etter. Noen som vet hvor lenge det varer, har en viktig avtale etterpå som jeg er redd for å ikke rekke. Anonymous poster hash: c6181...b06
Tauriel Skrevet 20. september 2015 #2 Skrevet 20. september 2015 Den jeg var på (mistenkte en mild form for narkolepsi) var følgende: -Hentet utstyret på morgenen -Sov med det til ca 8-9 om morgenen -Dagen derpå møtte jeg opp på sykehuset til konsultasjonstimen -Så var det en halvtime/trekvarter der jeg skulle ligge og sove før jeg ble vekket (Dette var 4 puljer eller noe sånt) -Litt til prat -Fjerning av utstyret også reiste jeg hjem Tror jeg dro hjem rundt 3 den dagen
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #3 Skrevet 20. september 2015 Oi, så lenge?? Anonymous poster hash: c6181...b06
Tauriel Skrevet 20. september 2015 #4 Skrevet 20. september 2015 Var på søvnklinikken i Tromsø, første gangen var det bare og sove med det ei natt for så å dra innom for en prat og fjerde utstyret Tror det avhenger av hva du skal utredes for, jeg slet med en periode hvor jeg sovnet av på de merkeligste plassene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå