Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #1 Skrevet 20. september 2015 Må helst være lett, ta liten plass og svingbare hjul. Fire hjul! Har sett på disse: - Britax go next - Britax affinity - Emmaljunga viking - Viper 4S Føler det er noe positivt og negativt med alle vognene. Termin nærmer seg, men jeg finne ingen barnevog jeg liker!! Anonymous poster hash: 99190...65a
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #2 Skrevet 20. september 2015 Vile sett på Brio Smile også. Relativt lik Britax Affinity, men selv syns jeg Brio Smile virker hakket bedre. Anonymous poster hash: 8d2d0...f8a
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #3 Skrevet 20. september 2015 Jeg har googlet Smile en del, men synes forhjulene virker så spake og små?? :/ Veldig fin pris på brio smile, så det er absolutt en fordel! Men hvordan er bagdelen i Brio Smile? Ble veldig forelsket i britax Affinity, men synes baggen var utrolig liten!! Noe som kanskje ikke er så gunstig med en vinterbaby.. Hi Anonymous poster hash: 99190...65a
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #4 Skrevet 20. september 2015 Jeg har googlet Smile en del, men synes forhjulene virker så spake og små?? :/ Veldig fin pris på brio smile, så det er absolutt en fordel! Men hvordan er bagdelen i Brio Smile? Ble veldig forelsket i britax Affinity, men synes baggen var utrolig liten!! Noe som kanskje ikke er så gunstig med en vinterbaby.. Hi Anonymous poster hash: 99190...65a Framhjulene på Smile og Affinity er omtrent identiske. Brio Smile-bagen er 76x34 cm. Affinity-bagen finner jeg ikke mål på. Ellers er de nokså like. http://www.britax.no/tilbehor/prambody-brio-smile/ Til sammenligning er Brio Go-bagen, 76x32 cm Selv skal jeg ha softbag i Brio Smile. Men den blir ikke hovedvogn. Anonymous poster hash: 8d2d0...f8a
anonomous Skrevet 20. september 2015 #5 Skrevet 20. september 2015 Elsker emmaljunga og simo vogner 😍 har selv emmaljunga edge
Mamma til 2 søte Skrevet 20. september 2015 #6 Skrevet 20. september 2015 Har Brio Smile ☺ Bagen er stor og lun. Fremhjulene er faktisk ganske kraftige selv om de ser små ut. Sportsdelen er ganske høy så ungen kommer opp og ser godt ☺
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #7 Skrevet 20. september 2015 Fordelen med affinity var at man kan handle med ekstra terrenghjul - noe som absolutt er en fordel å ha når vi skal på vinterhytta med babyen! Hvordan er Brio Smile å trille på snø? Anonymous poster hash: 99190...65a
februarprins2013 Skrevet 20. september 2015 #8 Skrevet 20. september 2015 simo vogn har jeg god erfaring med
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #9 Skrevet 20. september 2015 Anbefaler babyjogger city elite! Den har riktignok 3 hjul, men den er mer stabil enn emmaljunga vogna vår med 4hjul. Babyjogger blir liten sammenlagt, har store gode hjul og er genial enkel å legge sammen:) Anonymous poster hash: 266a1...82e
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #10 Skrevet 20. september 2015 Hva med bugaboo? Der har man utskiftsbare hjul. Vinterhjul og sommerhjul Anonymous poster hash: bf467...e0c
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #11 Skrevet 20. september 2015 Anbefaler babyjogger city elite! Den har riktignok 3 hjul, men den er mer stabil enn emmaljunga vogna vår med 4hjul. Babyjogger blir liten sammenlagt, har store gode hjul og er genial enkel å legge sammen:) Anonymous poster hash: 266a1...82e Men den har ikke vendbar sportsdel..... Anonymous poster hash: 8d2d0...f8a
Jakkie Skrevet 20. september 2015 #12 Skrevet 20. september 2015 Jeg har simo kombi og stokke crusi og er fornøyd med begge.(har desverre ille noen av dem du nevner) Simo har ikke svingbare hjul og tar ikke liten plass men er veldig god å trille og fantastisk i vinterføre men den kan oppleves som tung av og til + at den har vendbar sportsdel og veldig stor plass til barnet og funkerernpå alle slags terreng👍 Stokke Crusi er lett å legge sammen tar ikke så stor plass og har også vendbar sportsdel + 2 svingbarehjul forand og stpr plass i understellet. Jeg vet ikke hvordan den funker i vinterføre, men den er litt skranglette i ujevn terreng, har hørt stokke trailz er bedre til ujevn terreng og vinterføre. Prisen til stokke er litt himmelhøyt i forhold til simo
BareMas Skrevet 20. september 2015 #13 Skrevet 20. september 2015 Har du sett på emmaljunga supernitro? Jeg digger den
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #14 Skrevet 20. september 2015 Jeg har kjøpt Britax Go Next, men ennå ikke tatt den i bruk. Jeg så etter en lett vogn som ble relativt kompakt når den ble lagt sammen, stor bag, vendbare deler og god skjerming. At forhjulene også kan byttes til faste terrenghjul var en fordel. Jeg får en vinterunge og bor landlig så er viktig for meg å kunne frakte vognen lett og at den tåler vestlandsvinteren. Jeg tror jeg kommer til å bli storfornøyd med denne vognen for fant ingen jeg likte bedre, og fin er den og. Anonymous poster hash: dae4f...178
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #15 Skrevet 20. september 2015 Det du vil ha er Bugaboo Buffalo. Anonymous poster hash: 15637...40e
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #16 Skrevet 20. september 2015 Det jeg vil ha er en mix av alle vognene dere har nevnt!!! Jeg tror jeg begynner æ bli gal! Det et så mye vogner å velge mellom!! Hver kveld de siste ukene har jeg googlet barnevogner i flere timer... Veldig koselig å lete babyutstyr osv, men ikke fult så koselig når man ikke finner "the one"!! Skal google bugaboo nå jeg! Takk for svar! Anonymous poster hash: 99190...65a
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #17 Skrevet 20. september 2015 Det jeg vil ha er en mix av alle vognene dere har nevnt!!! Jeg tror jeg begynner æ bli gal! Det et så mye vogner å velge mellom!! Hver kveld de siste ukene har jeg googlet barnevogner i flere timer... Veldig koselig å lete babyutstyr osv, men ikke fult så koselig når man ikke finner "the one"!! Skal google bugaboo nå jeg! Takk for svar! Anonymous poster hash: 99190...65a Hva med trailz? Anonymous poster hash: e97f7...acb
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #18 Skrevet 20. september 2015 Stokke trailz er alt for dyr! Bugaboo var også dyr i pris så jeg.. :/ Ser dere, det er noe negativt med absolutt alle barnevognene.. Jeg blir ikke enig med meg selv! 🙈 Anonymous poster hash: 99190...65a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå