Gå til innhold

Hvilken barnevogn anbefaler dere??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Må helst være lett, ta liten plass og svingbare hjul. Fire hjul!

 

Har sett på disse:

- Britax go next

- Britax affinity

- Emmaljunga viking

- Viper 4S

 

Føler det er noe positivt og negativt med alle vognene. Termin nærmer seg, men jeg finne ingen barnevog jeg liker!! :(

 

 

 

Anonymous poster hash: 99190...65a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vile sett på Brio Smile også.

Relativt lik Britax Affinity, men selv syns jeg Brio Smile virker hakket bedre.



Anonymous poster hash: 8d2d0...f8a
Skrevet

Jeg har googlet Smile en del, men synes forhjulene virker så spake og små?? :/

 

Veldig fin pris på brio smile, så det er absolutt en fordel!

 

Men hvordan er bagdelen i Brio Smile? Ble veldig forelsket i britax Affinity, men synes baggen var utrolig liten!! Noe som kanskje ikke er så gunstig med en vinterbaby..

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 99190...65a

Skrevet

Jeg har googlet Smile en del, men synes forhjulene virker så spake og små?? :/

 

Veldig fin pris på brio smile, så det er absolutt en fordel!

 

Men hvordan er bagdelen i Brio Smile? Ble veldig forelsket i britax Affinity, men synes baggen var utrolig liten!! Noe som kanskje ikke er så gunstig med en vinterbaby..

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 99190...65a

Framhjulene på Smile og Affinity er omtrent identiske.

Brio Smile-bagen er 76x34 cm. Affinity-bagen finner jeg ikke mål på. Ellers er de nokså like. http://www.britax.no/tilbehor/prambody-brio-smile/

Til sammenligning er Brio Go-bagen, 76x32 cm

 

Selv skal jeg ha softbag i Brio Smile. Men den blir ikke hovedvogn.

 

Anonymous poster hash: 8d2d0...f8a

Skrevet

Elsker emmaljunga og simo vogner 😍 har selv emmaljunga edge

Skrevet

Har Brio Smile ☺ Bagen er stor og lun. Fremhjulene er faktisk ganske kraftige selv om de ser små ut.

Sportsdelen er ganske høy så ungen kommer opp og ser godt ☺

Skrevet

Fordelen med affinity var at man kan handle med ekstra terrenghjul - noe som absolutt er en fordel å ha når vi skal på vinterhytta med babyen! Hvordan er Brio Smile å trille på snø?

 

 

 

 

Anonymous poster hash: 99190...65a

Skrevet

simo vogn har jeg god erfaring med

Skrevet

Anbefaler babyjogger city elite! Den har riktignok 3 hjul, men den er mer stabil enn emmaljunga vogna vår med 4hjul. Babyjogger blir liten sammenlagt, har store gode hjul og er genial enkel å legge sammen:)

 

Anonymous poster hash: 266a1...82e

Skrevet

Hva med bugaboo? Der har man utskiftsbare hjul. Vinterhjul og sommerhjul

 

Anonymous poster hash: bf467...e0c

Skrevet

Anbefaler babyjogger city elite! Den har riktignok 3 hjul, men den er mer stabil enn emmaljunga vogna vår med 4hjul. Babyjogger blir liten sammenlagt, har store gode hjul og er genial enkel å legge sammen:)

 

Anonymous poster hash: 266a1...82e

Men den har ikke vendbar sportsdel.....

 

Anonymous poster hash: 8d2d0...f8a

Skrevet

Jeg har simo kombi og stokke crusi og er fornøyd med begge.(har desverre ille noen av dem du nevner)

Simo har ikke svingbare hjul og tar ikke liten plass men er veldig god å trille og fantastisk i vinterføre men den kan oppleves som tung av og til + at den har vendbar sportsdel og veldig stor plass til barnet og funkerernpå alle slags terreng👍

Stokke Crusi er lett å legge sammen tar ikke så stor plass og har også vendbar sportsdel + 2 svingbarehjul forand og stpr plass i understellet. Jeg vet ikke hvordan den funker i vinterføre, men den er litt skranglette i ujevn terreng, har hørt stokke trailz er bedre til ujevn terreng og vinterføre. Prisen til stokke er litt himmelhøyt i forhold til simo

Skrevet

 

Har du sett på emmaljunga supernitro? Jeg digger den

Skrevet

Jeg har kjøpt Britax Go Next, men ennå ikke tatt den i bruk. Jeg så etter en lett vogn som ble relativt kompakt når den ble lagt sammen, stor bag, vendbare deler og god skjerming. At forhjulene også kan byttes til faste terrenghjul var en fordel. Jeg får en vinterunge og bor landlig så er viktig for meg å kunne frakte vognen lett og at den tåler vestlandsvinteren.

Jeg tror jeg kommer til å bli storfornøyd med denne vognen for fant ingen jeg likte bedre, og fin er den og. :)

 

Anonymous poster hash: dae4f...178

Skrevet

Det du vil ha er Bugaboo Buffalo.

 

Anonymous poster hash: 15637...40e

Skrevet

Det jeg vil ha er en mix av alle vognene dere har nevnt!!! :P Jeg tror jeg begynner æ bli gal! Det et så mye vogner å velge mellom!! Hver kveld de siste ukene har jeg googlet barnevogner i flere timer...

 

Veldig koselig å lete babyutstyr osv, men ikke fult så koselig når man ikke finner "the one"!! :P

 

Skal google bugaboo nå jeg! ;)

 

Takk for svar!

 

Anonymous poster hash: 99190...65a

Skrevet

Det jeg vil ha er en mix av alle vognene dere har nevnt!!! :P Jeg tror jeg begynner æ bli gal! Det et så mye vogner å velge mellom!! Hver kveld de siste ukene har jeg googlet barnevogner i flere timer...

 

Veldig koselig å lete babyutstyr osv, men ikke fult så koselig når man ikke finner "the one"!! :P

 

Skal google bugaboo nå jeg! ;)

 

Takk for svar!

 

Anonymous poster hash: 99190...65a

Hva med trailz?

 

 

Anonymous poster hash: e97f7...acb

Skrevet

Stokke trailz er alt for dyr! :o Bugaboo var også dyr i pris så jeg..

 

:/

 

Ser dere, det er noe negativt med absolutt alle barnevognene.. Jeg blir ikke enig med meg selv! 🙈

 

Anonymous poster hash: 99190...65a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...