Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #1 Skrevet 20. september 2015 Moren min presser så på at sønnen min skal begynne med en aktivitet, det er en spesifikk aktivitet hun vil han skal starte med. Jeg synes det er veldig tidlig å starte allerede nå, det blir jo mer enn nok av det i fremtiden! Nå har hun mast så mye på det at jeg ar blitt helt anti, og begynner å bli irritert!! Hvordan få henne til å slutte å mase uten å lage dårlig(-ere) stemning? Anonymous poster hash: 58a93...373
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #2 Skrevet 20. september 2015 Ignorer henne og skift samtaleemne. Anonymous poster hash: 01eaf...a1c
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #3 Skrevet 20. september 2015 Helt enig i at det er alt for tidlig. Hverdagen er mer enn travel nok til at 2(!!) åringer trenger organiserte aktiviteter. Si til din mor at du har tatt en avgjørelse og at det ikke er noe vits i å ta det opp flere ganger. Anonymous poster hash: b714c...0ea
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #4 Skrevet 20. september 2015 Ja, synes det er alt for tidlig!!!! Hun legger mye energi på å tenke på dette, finner til og med frem filmer på youtube av barn på hans alder som utfører denne aktiviteten... Hun mener derfor at det er på høy tid at han starter... Å skifte samtaleemne fungerer ikke, for hun kommer raskt tilbake til det. Virker som hun synes det er morsomt å se reaksjonen min når hun tar det opp, nesten som om hun har gått over til å erte meg med det... Jeg blir så lei! Hi Anonymous poster hash: 58a93...373
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #5 Skrevet 20. september 2015 Det spørs jo litt hva det er da. Er det musikklek på kulturskolen hvor dere er med eller f.eks. småbarnssvømming hvor dere er med, så er en slik aktivitet helt fint. At barnet skal gå på en aktivitet uten foreldrene er bare tull etter min mening. Anonymous poster hash: 17b74...8ce
Gjest Sekretøsa Skrevet 20. september 2015 #6 Skrevet 20. september 2015 Ikke stress med det før du "må"! Det er mer enn nok pes med en 2 åring om du ikke skal pushe på aktiviteter og! Min er og 2, og har eldre søsken. Jeg vet hvor sliten han er bare av å bli med de på ting, så ikke rakkern om han skal begynne på noe før om leeeeenge!
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #7 Skrevet 20. september 2015 Hadde det vært meg hadde jeg sagt rett ut at barnet ikke skal starte på noe før skolealder, og neste gang hun maser om det så går vi. Eller vi hadde bedt henne dra om hun var på besøk. Min svigermor må få slikt i klar tekst og hun må også får høre konsekvensene og de må være ganske drastiske om det skal nå inn hos henne. Utover dette så er svigermor ganske grei, men har hun først begynt å mase om noe så maser hun ekstremt også. Virker som det er eneste hun tenker på til tider. Jeg syns unger skal få lov til å ha fritid når de er små. Barnehagen er aktiv nok som den er, ungene har godt av å slippe mye støy rundt seg på ettermiddagen på fast basis. Finne på ting med venner, gjøre aktive ting er helt greit men ikke på fast basis en eller flere dager i uka når de er så små. La de få leke og kose seg hjemme med familie, etterhvert naboer og venner på besøk og på besøk. Anonymous poster hash: fa5ae...531
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå