Gå til innhold

Faren min maser sånn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå var han innom 5min for barna var ikke hjemme likevel så da stoppet han ikke. På de 5 minuttene var det pirk på en list som ikke var perfekt for han og mas om at vi må pusse opp vaskerommet. Jeg har sagt før at mannen har oppussing i halsen etter vi tok et helt hus på 2 mnd, og at vi heller ikke har råd nå. Det har jeg sagt flere ganger så idag gadd jeg rett og slett ikke å svare!

Flere med foreldre som er sånn?

Anonymous poster hash: ad3c2...d02

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mamma maser om alt. Ikke oppussing da, men alle andre ting. "Nå må du huske å stemme, er du sikker på om du vet hvor ditt stemmelokale er, ja husket du å stemme nå da?" "Ja hihi nå må du ringe på den jobben du har søkt hihi sikkert lurt å stikke seg litt ut blant alle søkerne." "Du, jeg tenkte bare å ringe og minne deg på bursdagen til den og den, du må jo huske å ringe og gratulere med dagen." "Husk nå å takke for alle gavene du får til jul/bursdag, da blir folk glade." Så ler hun med en spesiell latter så man ikke kan ta henne på å være et jævla masehue. Jeg holder på å klikke og har sagt i fra, men tydelig at ikke det går inn. Tror jeg skal begynne og ringe henne ned selv!

Anonymous poster hash: 21ac0...7bd

Skrevet

Bruk en utslitt terapeutteknikk. Gjenta maset.

Ja, nå burde vi pusse opp vaskerommet. Ja, jeg må huske å stemme. Og ja, jeg må huske at stemmelokalet er på kommunehuset på høyre side av hovedinngangen.

Kanskje de da hører hvordan de høres ut

Skrevet

Da svarer du veldig enkelt;

"Bare å brette opp ermene, pappa. Regner med du pusser opp og betaler det selv siden det tydeligvis er så viktig for deg å få det fikset med en gang"..

Må innrømme at her er det motsatt; pappa kan komme med verktøykassa og si "jeg la merke til at krana på badet lekker så jeg kjøpte en ny", og så setter ham igang. Men hadde han gnålt om at jeg måtte ordne noe så hadde jeg sagt han fikk fikse det selv, om det plaget ham så mye ;)

Anonymous poster hash: 125e4...292

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...